سه شنبه / ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ / ۱۵:۳۲
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۵۰۴۱۵
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس سرویس عمومی
در پنجمین مجمع عمومی انجمن صنایع غذایی مازندران :

برگزار شدن انتخابات بزرگترین نشست صنعت غذایی مازندران با برگزیده شده اعضای هیات مدیره + جدول آراء برگزیدگان

به گزارش فودنا، در این نشست، انتخابات اعضای هیئت مدیره انجمن صنایع غذایی و دارویی مازندران برگزار گردید که اسماعیل خاتمی مقدم با کسب 53 رای از 58 رای اخذ شده توانست رای اول را در بین اعضای برگزیده هیات مدیره کسب نماید.

در پنجمین مجمع عمومی انجمن صنایع غذایی مازندران رئیس انجمن صنایع همگن غذایی و دارویی مازندران در جمع صنعتگران غذایی و دارویی مازندران گفت: یکی از اهداف اصلی انجمن ایجاد یک تشکل فراگیر از تمامی صنعتگران و فعالان حوزه غذایی و دارویی استان است.

اسماعیل خاتمی پس از اتمام رای گیری به خبرنگار فودنا گفت : کنترل و نظارت بر سلامت و کیفیت محصولات غذایی واحدهای تولیدی عضو انجمن یکی از سیاست های ما در سه سال گذشته بوده است و در سه سال آینده مبحث کیفیت واحدهای تولیدی عضو انجمن و تکمیل بانک اطلاعاتی صنعت غذایی مازندران را با  جدیت بیشتر پیگیر خواهم بود.

نتایج انتخابات

برگزیدگان انتخابات

تعداد رای ماخوذه

اسماعیل خاتمی مقدم

53

رضا قاسمی

42

امید فقانی آهنگری

37

نادر افشار

36

محمدرضا ابونیا

35

حمیدرضا توحید

28

خسرو خسروداد

26

بازرس اصلی منتخب

علی نادری

41

لازم بذکر است که دکتر خاتمی مقدم قبل انتخابات به ارائه گزارش عملکرد پرداخت و از اعضا خواست قبل از مطالعه فعالیت انجمن به مواردی چون عدم توجه دولت قبل به تشکل های صنعتی و گوشه نشینی انجمن ها در تصمیم های کلان اقتصادی توجه کنند وخاطر نشان شد : با توجه به اتفاقهایی که درسه سال گذشته در مدیریت کلان اقتصادی و صنعتی کشور رخ داده و بی توجهی دولتمردان وقت به انجمن ها و تشکل های صنعتی باید توجه داشت فعالیت و عملکرد انجمن صنایع غذایی و دارویی مازندران  در پیگیری مطالبات صنعتگران عضو این تشکل در خور توجه بوده است.

خاتمی پس از ارائه گزارش مالی به اعضا در مورد موقعیت مدیریتی  انجمن صنایع غذایی و دارویی مازندران به صنعتگران حاضر در جلسه گفت : انجمن صنایع همگن غذایی و دارویی مازندران توانسته موقعیت مناسبی در نهادهای دولتی و نظارتی  داشته باشد بطوریکه این انجمن در حال حاضر مشاور اول صنایع غذایی استانداری ، مشاور سازمان جهاد کشاورزی مازندران ، عضو دائمی شورای گفتگوی اقتصادی اتاق بازرگانی مازندران ، دبیر کمیته صنعت غذایی مازندران ، عضو ثابت کمیته علائم استاندارد مازندران ، نماینده انجمن لبنی کشور در مازندران ، عضو کمیته فنی سازمان غذا و دارو مازندران و عضو ثابت کانون صنایع غذای ایران است.

وی در مورد فعالیت های انجمن همگن صنایع غذایی و دارویی مازندران در سه سال گذشته  گفت : از جمله فعالیت های انجمن میتوان به پیگیری دعوی 38 واحد تولیدی عضو در سازمان استاندارد ، حضور در همایش محصولات پروبیوتیک کشور ، برگزرای جشن جهانی غذا و تهیه و تدوین بانک اطلاعاتی صنایع غذایی مازندران اشاره کرد که توانسته انجمن صنایع همگن غذایی دارویی مازندران را بعنوان یکی از فعالترین تشکل های صنعتی به دیگر فعالان و تشکل های صنعتی و اقتصادی استان  معرفی کند.

خاتمی در مورد  تعامل و همکاری خبری انجمن در رسانه ها گفت: تعامل مناسب  و مستمر با رسانه تخصصی صنایع غذایی ایران فودنا و نشر 3000خبر در رسانه های گروهی استانی و کشوری و به روز رسانی سایت انجمن از مهم ترین فعالیت های رسانه ایی انجمن در سه سال گذشته بوده است.

 

نشست انتخابات انجمن، امروز 21 مرداد ماه در سالن همایش ساختمان شهید حیدری سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران میزبان پنجمین مجمع عمومی عادی اعضای انجمن صنایع همگن غذایی و دارویی مازندران برگزار گردید.

 

حسین زحمتکش - خبرنگار اعزامی فودنا

 

 

(سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳) ۱۵:۳۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها