دوشنبه / ۶ مرداد ۱۳۹۳ / ۱۲:۳۲
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۵۰۰۳۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم

"آب آشامیدنی تهران" هیچ مشکلی از نظر کیفیت ندارد

ندافی با بیان اینکه آب آشامیدنی تهران و شبکه شهری عملا هیچ مشکلی از نظر کیفیت ندارد، گفت: مردم تهران و شهرهای بزرگ به دلیل کمبود باید در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.

کاظم ندافی رئیس اداره بهداشت محیط و کار وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه ما از دهه گذشته تا کنون از نظر فعالیت منابع آبی کارنامه موفقی نداشتیم گفت: کارخانجات، کارگاه‌ها و شرکت‌های صنعتی فاضلاب‌های خود را بدون تصفیه کردن به منابع آب‌های زیرزمینی وارد می‌کنند و این باعث شده که منابع آبی موجود ما از نظر کیفی در فشار باشد و یا کمبود آب با کیفیت مواجه شویم.

وی افزود: از طرف دیگر با پیشرفت دانش بشری و انجام تحقیقات استانداردهای کیفیت آب روز به روز ارتقا پیدا می‌کنند و همین مسئله تهیه آب آشامیدنی مطابق با این استانداردها را با مشکل مواجه می‌کند.

ندافی با تاکید بر این که در تهران آب آشامیدنی و شبکه شهری عملا هیچ مشکلی از نظر کیفیت ندارند، عنوان کرد: اما در حال حاضر مردم تهران و چند شهر بزرگ با مشکل کمبود اساسی آب رو به رو هستند بنابراین مردم تنها باید با صرفه جویی این دوره بحرانی کمبود را پشت سر بگذارند.
(دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳) ۱۲:۳۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها