یکشنبه / ۵ مرداد ۱۳۹۳ / ۱۵:۵۵
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۵۰۰۱۶
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
مدیر ارتباط با صنعت و جامعه پژوهشکده علوم و صنایع غذایی خبر داد

برگزاری سلسله کارگاه های تخصصی صنعت غذا در پژوهشکده علوم و صنایع غذایی

به گزارش شبکه خبری صنایع غذایی ایران، مدیر ارتباط با صنعت و جامعه پژوهشکده علوم و صنایع غذایی از برگزاری سلسله کارگاه های تخصصی مرتبط با صنایع غذایی در این مرکز خبر داد.

به گزارش فودنا و به نقل از  روابط عمومی پژوهشکده علوم و صنایع غذایی دکتر آرام بستان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: این کارگاه ها برای نخستین بار در کشور در حوزه های تخصصی صنعت غذا برگزار می شود که هدف اصلی آن ارتقای سطح آگاهی دانشجویان، محققان، فعالان و صاحبان صنعت غذاست.
وی تصریح کرد: این کارگاه ها در 25 سرفصل از جمله کاربرد فناوری های نوین در صنایع غذایی، برچسب گذاری مواد غذایی، افزودنی های مواد غذایی، رئولوژی مواد غذایی، روش های شناسایی میکرو ارگانیسم های مواد غذایی و مواردی از این قبیل برگزار می شود.
مدیر ارتباط با صنعت و جامعه پژوهشکده علوم و صنایع غذایی با بیان اینکه سرفصل های این کارگاه ها با توجه به نتایج نیاز سنجی انتخاب شده اند خاطر نشان کرد: بسیاری از مشکلاتی که در صنایع غذایی به وجود می آید به دلیل فقدان تخصص در زمینه های مربوطه و یا به روز نشدن دانش متخصصان این زمینه است.
بستان ادامه داد: این کارگاه ها با نگاه تخصصی که به مسائل حوزه غذا دارد می توانند به تکمیل دانش دست اندر کاران این صنعت کمک کنند.
وی تاکید کرد: همچنین در پایان کارگاه های برگزار شده گواهینامه معتبر به شرکت کنندگان در دوره ها اهدا می شود.

مدیر ارتباط با صنعت و جامعه پژوهشکده علوم و صنایع غذایی افزود: اطلاعات تکمیلی این کارگاه ها در وبسایت این موسسه به نشانی rifst.ac.ir و بخش تقویم کارگاه های آموزشی موجود است و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به این  درگاه مراجعه کنند.
(یکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳) ۱۵:۵۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها