یکشنبه / ۵ مرداد ۱۳۹۳ / ۱۳:۱۲
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۵۰۰۰۶
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

رشد 10 درصدی دریافت اظهارنامه مالیاتی در تیرماه

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از رشد 10 درصدی میزان ارسال اظهارنامه‌های مالیاتی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در کل کشور خبر داد و گفت: براساس آمار، بیش از 5 میلیون و 200 هزار اظهارنامه مالیاتی از سوی مؤدیان در تیرماه سال جاری برای عملکرد سال 92 دریافت شد درحالی که این رقم در سال گذشته 4 میلیون و 800 هزار اظهارنامه بوده است.

علی عسکری گفت: با مشارکت مودیان مالیاتی در ارائه اظهارنامه های مالیاتی الکترونیکی، بزرگ ترین و موفق ترین عملیات الکترونیکی- اینترنتی تاریخ نظام مالیاتی کشور در تیرماه 93 صورت پذیرفت.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از رشد 10 درصدی میزان ارسال اظهارنامه‌های مالیاتی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در کل کشور خبر داد و گفت: براساس آمار بیش از 5 میلیون و 200 هزار اظهارنامه مالیاتی از سوی مؤدیان در تیرماه سال جاری برای عملکرد سال 92 دریافت شده است، درحالیکه این رقم در سال گذشته 4 میلیون و 800 هزار اظهارنامه بوده است.

وی افزود: آمار حاکی از آن است که با توجه به تنوع خدمات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی و مشارکت مودیان مالیاتی در ارائه اظهارنامه های الکترونیکی مالیاتی، موفق ترین عملیات الکترونیکی- اینترنتی تاریخ نظام مالیاتی کشور در تیرماه امسال صورت پذیرفت.

مهر

(یکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳) ۱۳:۱۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها