پنج شنبه / ۲ مرداد ۱۳۹۳ / ۱۲:۱۵
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۴۹۹۳۳
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

قیمت "گوشت گوسفند" در ماه رمضان کاهش یافت

رییس اتحادیه گوشت گوسفندی تهران تصریح کرد:با توجه به این که دام به اندازه کافی موجود است و کمبودی در این زمینه نیست بنابراین افزایشش قیمت گوشت بعد از ماه مبارک رمضان منتفی است.

علی اصغر ملکی رییس اتحادیه گوشت گوسفندی تهران با اشاره به کاهش 4 الی 5 درصدی گوشت گوسفندی در ایام ماه مبارک رمضان گفت:برخلاف سالهای گذشته که در ماه رمضان شاهد افزایش قیمت گوشت بودیم اما در سال جاری قیمت گوشت گوسفندی نه تنها افزایش نداشته بلکه کاهش یافته است.

وی افزود:قیمت گوشت گوسفندی هم اکنون 27هزار تا 27هزارو 500 تومان است.

رییس اتحادیه گوشت گوسفندی تهران تصریح کرد:با توجه به این که دام به اندازه کافی موجود است و کمبودی در این زمینه نیست بنابراین افزایش قیمت گوشت بعد از ماه مبارک رمضان منتفی است .

ملکی تاکید کرد:خواهش ما از مسئولان این است که برای شش ماهه دوم سال نهاده های دامی را تامین کنند تا دامداران در این زمینه مشکلی نداشته باشند وبتوانند دام خود را تا رسیدن به وزن ایده آل نگه دارند.

وی با اشاره به واردات گوشت گفت:هم اکنون نیازی به واردات گوشت نداریم و تولید داخلی تامین کننده تمام نیاز کشور است ولی در بعضی مواقع دولت برای زمان خاصی مانند 6 ماهه دوم سال یا سه ماهه آخر سال نیاز به اقدام به واردات می کند تا کمبودی در این زمینه نباشد.

باشگاه خبرنگاران

(پنج شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳) ۱۲:۱۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها