سه شنبه / ۳۱ تیر ۱۳۹۳ / ۱۱:۲۲
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۴۹۸۸۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی
اخذ مجوز برای برگزاری نمایشگاه الزامی است

هشدار سازمان توسعه تجارت به برگزاری نمایشگاه های بدون مجوز

مدیرکل دفتر امور ترویج تجارت اعلام کرد: برگزاری نمایشگاه در نقاط مختلف ایران، تنها در صورت دریافت مجوز از سوی سازمان توسعه تجارت ایران، امکان‌پذیر است.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، «مهرداد جلالی‌پور» با استناد به اساسنامه سازمان توسعه تجارت ایران اظهار داشت: تمامی نمایشگاه‌ها باید با مجوز سازمان برگزار شوند.

وی گفت: به تازگی شاهد بروز برخی مشکلات برای بازدیدکنندگان و شرکت‌‌کنندگان در نمایشگاه‌های مختلف هستیم که بدون مجوز این سازمان در نقاط مختلف کشور برگزار شده‌اند.

جلالی پور اظهار داشت: گلایه‌های زیادی از سوی مردم و شرکت‌کنندگان در پی برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی به دست ما رسیده است که در حال بررسی آنها هستیم.

وی ادامه داد: برخی از مردم و شرکت‌کنندگان، پس از بروز مشکل در این نمایشگاه‌ها، شکایت خود را به سایر ارگان‌ها و دستگاه‌ها ارسال کرده‌اند که در نهایت به این سازمان ارسال شده است.

مدیرکل دفتر امور ترویج تجارت، اظهار داشت: مردم و فعالان اقتصادی می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان توسعه تجارت ایران، از مجوز دار بودن نمایشگاه‌های آتی که در داخل کشور برگزار می‌شود، مطلع شوند.

وی افزود: استفاده مجریان برگزاری نمایشگاه از آرم سازمان توسعه تجارت ایران، نشانه دیگری از مجوزدار بودن نمایشگاه است که در زمان برگزاری نمایشگاه قابل مشاهده است.

جلالی‌پور در ادامه از مردم و فعالان اقتصادی خواست در صورت مشاهده نمایشگاه‌های بدون مجوز، موضوع را از طریق سایت سازمان یا تماس با دفتر امور ترویج تجارت، مسئول پیگیری این موضوع، به اطلاع مسوولان مربوطه برسانند.

وی خاطرنشان کرد: مردم و فعالان اقتصادی می‌توانند شکایات، گلایه‌ها، نقطه‌نظرات و پیشنهادهای خود را در خصوص برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه در کشور، به دست کارشناسان دفتر امور ترویج تجارت برسانند.
(سه شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۳) ۱۱:۲۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها