یکشنبه / ۲۹ تیر ۱۳۹۳ / ۱۱:۳۲
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۴۹۸۱۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

نخستین همایش «روز اقتصاد ملی ایران» در ترکمنستان برگزار می‌شود

نخستین همایش روز اقتصاد ملی ایران با همکاری سازمان توسعه تجارت ایران و اتاق بازرگانی ترکمنستان در عشق‌آباد برگزار می‏‌شود.

 اولین همایش روز اقتصاد ملی ایران با هماهنگی سازمان توسعه تجارت ایران و همکاری اتاق بازرگانی ترکمنستان و نیز سفارت جمهوری اسلامی ایران در عشق‌آباد با هدف معرفی توانمندی‌های صادراتی کشورمان با موضوعات ساختمان، آب و برق، نفت و گاز، خدمات فنی و مهندسی در عشق‌‏آباد پایتخت کشور ترکمنستان برگزار می‏‌شود.

«حسن مرتجی» مدیر عامل شرکت «پارس پگاه تجارت» ایران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن تأیید مطلب فوق گفت: همایش تخصصی مذکور در حاشیه اولین نمایشگاه تخصصی صنایع ساختمان، برق و نفت و گاز ایران در تاریخ 30 مرداد (21 آگوست) سال جاری برگزار خواهد شد.

وی تأکید کرد: در این همایش بزرگ اقتصادی، بیش از 70 شرکت از ایران حضور دارند.

وی افزود: بخش‌های دولتی و خصوصی متشکل از سازمان‏‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات، تولیدکنندگان و صادرکنندگان، تجار و بازرگانان ایران به اتفاق همتایان ترکمنی و مقامات عالی رتبه دولت ترکمنستان در همایش مذکور حضور خواهند داشت.

وی همچنین سخنرانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان، معاون وزیر نفت ایران، معاون وزیر گاز ترکمنستان و رئیس اتاق بازرگانی و معاون وزیر صنعت این کشور و کارشناسان حوزه وزارت‌خانه‌های مرتبط ترکمنستان را از دیگر برنامه‌های مهم همایش مذکور اعلام کرد.

ایلنا

(یکشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۳) ۱۱:۳۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها