یکشنبه / ۲۹ تیر ۱۳۹۳ / ۱۱:۲۷
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۴۹۸۰۸
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

اختلاف قیمت سبزیجات از میدان میوه تا بازار ۳ برابر شد

معاون اتحادیه بارفروشان با بیان اینکه اختلاف قیمت هویج، لیمو ترش، گوجه، سبزی از میدان میوه تا بازار ۳ برابر شد، گفـت: نبود نظارت از سوی مسئولان دولتی باعث شده تا مغازه داران محصولات را به هر قیمتی که می خواهند، عرضه کنند.

علی امامی  با بیان اینکه قیمت هر کیلو لیمو ترش درجه یک رودان 6500 تومان است، افزود: دلیل گرانی این محصول( قیمت لیمو ترش در برخی نقاط تهران به کیلویی 19 هزار تومان رسیده است) در مغازه های سطح شهر نبود نظارت از سوی مسئولان دولتی بر این مغازه ها است.
وی اضافه کرد: مشکل ما تنها مربوط به لیموترش نبوده و این مسئله در مورد بیشتر محصولات اتفاق می افتد.
امامی ادامه داد: به عنوان مثال گوجه فرنگی از ما به قیمت 500 تومان خریداری می شود و در مغازه ها بین 1400 تا 1500 تومان به فروش می رسد ، همچنین ما هویج را کیلویی 450 تومان عرضه می کنیم در حالی که بهای این محصول در سطح شهر 1700 تومان است.
وی افزود: سبزی به قیمت 500 تومان از بارفروشان خریداری می شود اما کیلو 1800 تومان به دست مصرف کننده می رسد، قیمت فلفل دلمه ای نیز در میدان 450 تومان است اما بهای آن در سطح شهر به 1800 تومان می رسد.
امامی  با بیان اینکه تفاوت قیمت ها در میدان و سطح شهر از زمین تا آسمان است، افزود: حتما باید مسئولان بر این موضوع نظارت داشته باشند چرا که مغازه داران به مردم رحم نمی کنند و محصولات را به هر قیمتی که دوست داشته باشند، می فروشند.

وی تاکید کرد: تا زمانی که نظارت و کنترل درستی وجود نداشته باشد اوضاع به همین منوال باقی خواهد ماند.

 

 

 

 

 تسنیم

 

(یکشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۳) ۱۱:۲۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها