جمعه / ۲۷ تیر ۱۳۹۳ / ۱۳:۵۵
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۴۹۷۷۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های لبنی

نمایشگاه بین المللی فرآورده های لبنی در گلستان برگزارمی شود

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان گفت: نخستین نمایشگاه بین المللی فرآورده های لبنی و صنایع وابسته به میزبانی این استان برگزار می شود.


ˈرحمن محمدزادهˈاظهار کرد: این نمایشگاه با توجه به راهبرد برآمده از مطالعات شناخت خوشه فرآورده های لبنی گلستان و مبنی بر برنامه های متمرکز شامل ˈرسوخ در بازار، توسعه بازار و توسعه محصولˈ و به منظور افزایش فروش و صادرات برگزار می شود.

وی اضافه کرد: نمایشگاه بین المللی فرآورده های لبنی و صنایع وابسته از تاریخ هشتم لغایت یازدهم شهریور امسال در محل دایمی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان در گرگان برگزار خواهد شد.

محمدزاده ادامه داد: در این نمایشگاه شرکت های تولیدکننده فرآورده های لبنی، بازرگانان داخلی و تجار بین المللی لبنیات، سازندگان و تامین کنندگان تجهیزات و ماشین آلات صنایع لبنی حضور خواهند داشت.

وی یادآور شد: نمایشگاه مذکور که اولین نمایشگاه تخصصی صنایع لبنی در کشور است همزمان با بیست و دومین کنگره ملی متخصصین علوم و صنایع غذایی کشور برگزار می شود و فرصت مناسبی برای تبادل اطلاعات در مورد آخرین یافته ها و نوآوری های صنایع لبنی بین تولیدکنندگان، صاحبنظران و اساتید دانشگاهی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان گفت: متقاضیان شرکت در نمایشگاه می توانند از طریق شماره تلفن های 01712231044 و 09101772422 و یا پایگاه اینترنتی www.golestanexpo.ir نسبت به ثبت نام و دریافت اطلاعات تکمیلی اقدام کنند.
(جمعه ۲۷ تیر ۱۳۹۳) ۱۳:۵۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها