مجتبی فراهانی اظهار کرد: خوشبختانه مردم در طرح ضیافت امسال مدیریت خوبی در خریدهای خود انجام دادند و تعامل بسیار خوب و رضایت بخشی در بین همه صنوف با دست اندکاران مربوطه وجود داشت.
به گفته وی گرانفروشی، درج نکردن قیمت، کیفیت نامناسب و توجه کمتر به اصول بهداشتی از جمله مواردی بود که درصد بیشتری از آمار تخلفات را به خود اختصاص داده بود.
وی با بیان اینکه حدود 20 هزار ناظر افتخاری با سازمان فعالیت می کنند که در بین آنها اساتید دانشگاه نیز وجود دارد اظهار کرد: اعتماد مردم به دولت، اطمینان مردم به فراوانی کالا در بازار، تعامل خوب بین صنوف با دست اندکاران و مدیریت مناسب تنظیم بازار از جمله عوامل مهم کاهش این تخلفات بود.
معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت در ادامه توضیح داد: هنوز آمار دقیقی از نوع و میزان تخلفات آماده و نهایی نشده ولی بر اساس گزارشات به دست آمده از 31استان و جنوب کرمان میزان تخلفات در مقایسه با سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است.
فراهانی در پایان یادآورشد: برگزاری نمایشگاههای طرح ضیافت در راستای تنظیم بازار در ایام ماه مبارک رمضان است.
ایسنا