چهارشنبه / ۱۸ تیر ۱۳۹۳ / ۱۱:۰۳
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۴۹۵۷۱
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

کاهش 50درصدی تخلفات در نمایشگاه های طرح ضیافت امسال

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت از مصرف کنندگان تاکید کرد: بر اساس آخرین آمار به دست آمده میزان تخلفات گزارش شده در نمایشگاه های طرح ضیافت امسال در مقایسه با سال گذشته تا 50درصد کاهش داشته است.

مجتبی فراهانی اظهار کرد: خوشبختانه مردم در طرح ضیافت امسال مدیریت خوبی در خریدهای خود انجام دادند و تعامل بسیار خوب و رضایت بخشی در بین همه صنوف با دست اندکاران مربوطه وجود داشت.

به گفته وی گرانفروشی، درج نکردن قیمت، کیفیت نامناسب و توجه کمتر به اصول بهداشتی از جمله مواردی بود که درصد بیشتری از آمار تخلفات را به خود اختصاص داده بود.

وی با بیان اینکه حدود 20 هزار ناظر افتخاری با سازمان فعالیت می کنند که در بین آنها اساتید دانشگاه نیز وجود دارد اظهار کرد: اعتماد مردم به دولت، اطمینان مردم به فراوانی کالا در بازار، تعامل خوب بین صنوف با دست اندکاران و مدیریت مناسب تنظیم بازار از جمله عوامل مهم کاهش این تخلفات بود.

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت در ادامه توضیح داد: هنوز آمار دقیقی از نوع و میزان تخلفات آماده و نهایی نشده ولی بر اساس گزارشات به دست آمده از 31استان و جنوب کرمان میزان تخلفات در مقایسه با سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

فراهانی در پایان یادآورشد: برگزاری نمایشگاههای طرح ضیافت در راستای تنظیم بازار در ایام ماه مبارک رمضان است.

ایسنا

(چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۳) ۱۱:۰۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها