شنبه / ۷ تیر ۱۳۹۳ / ۱۱:۲۶
سرویس : خدمات بازرگانی و حمل و نقل
کد خبر : ۴۹۱۷۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس خدمات بازرگانی و حمل و نقل

همایش کالاهای صادراتی استان البرز برگزار می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: احداث نمایشگاه بین‌ المللی البرز با جدیت پیگیری می‌شود.

ایرج موفق، اظهارکرد: در شرایط اقتصادی فعلی حمایت دولت و تخصیص اعتبارات بانکی به تولیدکنندگان می‌تواند سرعت حرکت چرخ تولید کشور را افزایش دهد.

وی افزود: متأسفانه در حال حاضر در نرخ بهره‌های بانکی تعادلی وجود ندارد و بسیاری از تولیدکنندگان از پس بازپرداخت بهره‌های بانکی برنمی‌آیند و همواره مقروض بانک‌های عامل هستند.

موفق خاطرنشان کرد: برای افزایش فعالیت‌های تولیدی بدون شک باید تعادلی در نرخ بهره‌های بانکی ایجاد شود تا صاحبان واحدهای تولیدی بتوانند به راحتی نسبت به بازپرداخت تسهیلات بانکی که دریافت کرده‌اند، اقدام کنند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به برگزاری همایش کالاهای صادراتی استان اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این همایش بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در این همایش میزبان کسانی خواهد بود که در حال حاضر در زمینه صادرات کالا فعالیت دارند یا قصد دارند محصولات خود را به سایر کشورها صادر کنند.

موفق ابراز کرد: امسال در مجموع 20 طرح صنعتی در مناطق مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسند که افتتاح نمادین آنها در همایش بزرگداشت تجلیل از واحدهای نمونه صنعتی، معدنی و تجاری استان که هفته گذشته برگزار شد ،صورت گرفت.

وی اضافه کرد: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان برای 720 نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در پایان به پیگیری روند احداث نمایشگاه بین‌المللی استان البرز نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر چهار مکان برای احداث این نمایشگاه در نظر گرفته شده که با واگذاری زمین آن عملیات احداث این نمایشگاه آغاز می‌شود.

ایسنا

(شنبه ۷ تیر ۱۳۹۳) ۱۱:۲۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها