سه شنبه / ۳ تیر ۱۳۹۳ / ۱۲:۱۸
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۴۹۰۷۴
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس شیرینی و شکلات
ثبت نام فوری در مرحله دوم

استقبال چشمگیر مشارکت کنندگان و افزایش سی درصدی فضای نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات

جمشید مغازه ای دبیر انجمن صنفی صنایع بیسکوئیت، شیرینی و شکلات در گفتگو با خبرنگار فودنا گفت: با توجه به پر شدن فضای نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات در کوتاه ترین زمان و درخواست بیش از 120 مشارکت کننده به عنوان رزرو، ستاد برگزاری اقدام به اضافه نمودن 2 سالن 6 و 7 نمود.

جمشید مغازه ای در این گفتگو گفت: لازم بذکر است که اولویت ثبت نام برای این دو سالن با شرکت هایی می باشد که اقدامات اولیه ثبت نام خود را انجام داده اند و مراحل قطعی ثبت نام را تکمیل نموده اند.

در ضمن دبیر انجمن افزود: علاقمندان به مشارکت در نمایشگاه و یا شرکت هایی که فرم های رزرو خود را ارسال نمودند، می بایست در اولین زمان ممکن نسبت به تایید متراژ و سپس تکمیل مدارک و تسویه مالی خود اقدامات لازم مبذول نمایند، در غیر اینصورت، ستاد برگزاری هیچ گونه مسئولیتی در قبال فرم های رزرو ندارد.

به گزارش فودنا، ایشان در ادامه با اشاره به حضور قابل توجه شرکت های خارجی در نمایشگاه سیزدهم شیرینی و شکلات گفتند: ثبت نام نمایشگاه در اواخر فروردین ماه امسال شروع شد که در همان اوایل اردیبهشت فضای نمایشگاه پر شد، فلذا با توجه به اینکه همواره تلاش انجمن ، جلب رضایت فعالان صنعت بوده است، در صدد افزایش فضای موجود بر آمدیم که خوشبختانه با مساعدت های شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران توانستیم 2 سالن 6 و 7 را به این نمایشگاه اضافه نماییم.

نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات از تاریخ 24 الی 27 شهریور ماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران پذیرای مشارکت کنندگان و علاقمندان به این صنعت می باشد.

(سه شنبه ۳ تیر ۱۳۹۳) ۱۲:۱۸
دررودى
۱۳۹۳/۰۴/۰۴ United States
0
0
0

سلام همراه با سپاس از سرعت المعمل در اطلاع رسانى موفقیت انجمن شرینى و شکلات


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها