یکشنبه / ۱ تیر ۱۳۹۳ / ۰۹:۴۴
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۴۸۹۸۶
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

ضرورت برپایی" نمایشگاه‌"های عرضه مستقیم" کالا" در اوایل ماه مبارک رمضان

نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا به دلیل سهولت در خرید و تأمین مایحتاج ضروری مردم با قیمت کمتر از نرخ بازار می‌تواند در کنترل بازار در ایام پرتقاضا تأثیرات مثبتی داشته باشد.

علی ایرانپور عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، افزود: با توجه به اینکه در ایام ماه مبارک میزان تقاضا و مصارف مواد پروتئینی، حدودا 10 درصد افزایش پیدا می‌کند در راستای تأمین نیازهای خانوار، نقش دلالان و واسطه‌ها شکل می‌گیرد و بازار را به سمت و سویی هدایت می‌کنند که احساس کمبود شود و قیمت‌ها افزایش یابد.

وی تصریح  کرد: نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در اوایل ماه رمضان در راستای تأمین نیازهای اساسی خانوارها با قیمت کمتر و دسترسی آسان‌تر طبق روال هر سال برپا می‌شود.

ایرانپور با اشاره به بحث ذخیره‌سازی مواد پروتئینی و افزایش ظرفیت کشتارگاه‌ها در ایام ماه رمضان تأکید کرد: وزارت جهاد کشاورزی- باید تمهیداتی را در تأمین کالاهای اساسی و کنترل بازار در پیش گیرد تا علاوه بر تأمین مایحتاج ضروری و عدم کمبود هیچ‌گونه نگرانی در افزایش قیمت‌ها وجود نداشته باشد.

نماینده مردم مبارکه گفت: در حال حاضر برنامه‌ای در راستای افزایش قیمت مرغ وجود ندارد.

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران

(یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۳) ۰۹:۴۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها