سه شنبه / ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ / ۱۰:۲۹
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۴۸۸۵۳
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

تخفیف ۵ تا ۱۵ درصدی اقلام مورد نیاز خانوارها

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت ثبت نام از متقاضیان برای حضور در نمایشگاه ضیافت در ایام ماه مبارک رمضان برای مصلی و حکیمیه تهران پارس آغاز شده است.

قاسم‌علی حسنی اظهار کرد: مجوز برگزاری نمایشگاه ضیافت در بوستان ولایت، فرهنگسرای خاوران، پارک ارم و استادیوم تختی هنوز قطعی نشده که احتمالا تا فردا نهایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه‌ها مایحتاج خانوارها با تخفیف ۵ تا ۱۵ درصدی ارائه می‌شود گفت: امسال شرکت های خصوصی این نمایشگاه را برگزار می کنند و اتاق تهران بر فعالیت آن ها نظارت دارد ولی سال گذشته اتاق تهران خود برگزار کننده بود و این نمایشگاه از سه روز قبل از آغاز ماه مبارک برپا شده و تا 10 روز ادامه خواهد داشت.

همچنین معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران از برگزاری طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان با برپایی ۲۵ نمایشگاه خبر داد و گفت: این طرح از اول تیرماه با برپایی نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های اقلام مورد نیاز روزه‌داران برگزار و در طول ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

به گفته نعمت‌الله ترکی، 25 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا به مناسبت ماه مبارک رمضان در استان تهران دایر خواهد شد که 5 نمایشگاه آن در تهران و 20 نمایشگاه در سایر شهرستان‌های استان تهران برپا می‌شود؛ ذخیره‌سازی کالاهای موردنیاز در ایام رمضان در استان تهران انجام شده است و همه موارد و اقلام مورد مصرف در ایام ماه رمضان آماده توزیع در بازار خواهد بود تا روزه‌داران با کمترین مشکلاتی وارد این ایام شوند.

وی تاکید کرد:‌ با آغاز ماه مبارک رمضان افزایش قیمتی نداشته و بازار آرامی خواهیم داشت.

ایسنا

(سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳) ۱۰:۲۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها