یکشنبه / ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ / ۰۰:۲۱
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۴۸۲۳۶
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس شیرینی و شکلات
احمد زمانی مدیر عامل شرکت پرشیا تدبیر غرب خبر داد:

تولید نبات مایع طعم‌دار پارسیس برای اولین‌بار در جهان

شرکت پرشیا تدبیر غرب، برای اولین بار در دنیا نبات مایع طعم دار را با برند «پارسیس» تولید و به بازار مصرف عرضه کرده است.

احمد زمانی مدیر عامل این شرکت با اعلام این خبر می‌گوید: این محصول در حال حاضر در شش طعم دارچینی، زعفرانی، هل، بهار نارنج، لیمو و نعناع تولید می شود. این محصول کاملا طبیعی است و در پروسه تولید آن از هیچ نوع ماده نگه دارنده ای استفاده نمی‌شود. نبات مایع طعم دار، توسط خود ایشان ثبت اختراع شده و برای اولین بار در جهان به تولید رسیده است.

احمد زمانی با بر شمردن مزایایی مانند استفاده آسان تر در مقایسه با نبات جامد و تنوع طعم می‌گوید: جای این محصول در بازار خالی بوده و این محصول می‌تواند جایگزین مناسبی برای شکر در صنایعی مانند شیرینی و شکلات هم باشد.

او می‌افزاید: این محصول کاملا صنعتی و بدون دخالت دست و در محیط کاملا بهداشتی با مجوز سازمان غذا و دارو تولید می‌شود. این محصول کاملا یکنواخت و با ماندگاری بالا و بدون ماده نگهدارنده تولید می شود و طبق برآوردهای شرکت و همچنین تحقیق و بررسی دانشگاه فردوسی مشهد و شرکت بازرگانی تکفا، استفاده از آن به عنوان ماده اولیه می‌تواند در هزینه‌های پخت و تغلیظ شکر تا 30 درصد موجب صرفه‌جویی شود.

به گفته مدیرعامل پرشیا تدبیر غرب نبات مایع طعم‌دار پارسیس به دلیل غلظت (بریکس) بالا هیچ‌گونه آلودگی میکروبی ندارد و این مسئله هم یک مزیت بزرگ آن نسبت به شکر است. از نظر قیمت هم 60 درصد از نبات جامد، ارزان‌تر و استفاده از آن هم آسان‌تر است.

 

شعار ما در مورد این محصول «چه سرد چه گرم، پارسیس همیشه گوارا است». به این معنی که این نبات مایع را علاوه بر استفاده در مایعات گرم می‌توان به عنوان شربت سرد هم استفاده کرد، این در حالی است که حل کردن نبات جامد در مایعات سرد سخت است. این ویژگی‌ها از نظر او موجب استقبال مصرف‌کنندگان از این محصول جدید خواهد شد.

 

چه سرد و چه گرم، همیشه گوارا

احمد زمانی می‌گوید: شعار ما در مورد این محصول «چه سرد چه گرم، پارسیس همیشه گوارا است». به این معنی که این نبات مایع را علاوه بر استفاده در مایعات گرم می‌توان به عنوان شربت سرد هم استفاده کرد، این در حالی است که حل کردن نبات جامد در مایعات سرد سخت است. این ویژگی‌ها از نظر او موجب استقبال مصرف‌کنندگان از این محصول جدید خواهد شد.

مدیرعامل پرشیا تدیبر غرب می‌گوید: به زودی این محصول از طریق شبکه توزیع مویرگی در سراسر کشور و به صورت گسترده توزیع می‌شود. 

اقدام برای صادرات

زمانی می‌گوید: نبات طعم دار پارسیس قابلیت صادراتی بالایی دارد و نمونه‌های فرستاده شده برای کشورهای استرالیا، کره جنوبی، مجارستان و روسیه مورد تایید قرار گرفته و صادرات این محصول هم‌راستا با توزیع گسترده در بازار داخل آغاز خواهد شد.

او در مورد فعالیت‌های شرکت پرشیا تدبیر غرب می‌گوید: این شرکت فعالیت خود را در سال 1385 در زمینه تولید بطری‌های pet با یک دستگاه آغاز کرد و در ادامه فعالیت سه خط تولیدی دیگر هم به این مجموعه در این زمینه اضافه شد. حدود 6 ماه قبل خط جدید تولید نبات مایع پارسیس در شرکت آغاز به کار کرد. تولید این محصول جدید خللی در تولید بطری‌های pet در شرکت وارد نکرده و این خطوط هم همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

 

اقتصاد نمایشگاه

(یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳) ۰۰:۲۱
معین راد
۱۳۹۳/۰۸/۰۷
0
0
0

نحوه خرید محصولات چگونه است و آیا این محصولات رژیمی هستند یا خیر

مدیریت فروش
۱۳۹۳/۱۲/۲۳ Spain
0
0
0

از نظر شیرینی از شکر معمولی کمتر است تلفن تماس جهت اطلاعات بیشتر 02122540607

اقبال شبرو
۱۳۹۳/۰۸/۱۲
0
0
0

سلام من پخش مویرگی دارم شماره تماس 09194396476 برای فروش با من تماس بگیرید

مدیریت فروش
۱۳۹۳/۱۲/۲۵ Spain
0
0
0

در صورت تمایل با شماره 02122540607و22549126 تماس حاصل فرمایید

علی
۱۳۹۳/۰۹/۲۶ Iran
0
0
0

من این محصول رو استفاده کردم بسیار خوش طع است اونهم در انواع طعم ها

الی
۱۳۹۳/۰۹/۲۶ Iran
5
0
0

طعم زعفرونش خیلیییییییییییییییییییییییی عالی بود

سما
۱۳۹۳/۱۰/۱۸ Iran
0
0
0

آیا تمایل به اسپانسر شدن برای یرگزاری سمینار رو دارین؟

میلاد رحیمی.آمل
۱۳۹۳/۱۰/۱۹
5
0
0

برای خرید عمده و پخش یا اعطای نمایندگی چیکار باید کرد

محمد اسلامی
۱۳۹۴/۰۵/۲۷
0
0
0

با تلفن مدیریت فروش تماس حاصل فرمایید 021 22540607

آرش
۱۳۹۴/۰۸/۰۲
0
0
0

من کارخانه تولید چای آماده ( تی کاپ ) دارم به نظرم رسید که اگر شما بتونید تو بسته های صد و کمتر از صد گرمی محصولتان رو آماده کنید می تونه مکمل خوبی تو بسته های ما باشه . اگر بسته بندی شما به نحوی باشه که تو یک لیوان کاغذی جابشه من به تعداد بسیار زیاد محصولتان
رو می خواهم . لطفا این امکان رو بررسی کنید اگر مقدور بود قیمت حداقل و نوع بسته بندی تون رو به من اطلاع دهید . متشکرم ارجمندی 09127998623

مدیر فروش
۱۳۹۵/۰۳/۳۰
0
0
0

با سلام . محبی هستم سرپرست فروش تهران در خصوص خرید این محصول یا اخذ نمایندگی با این شماره حاصل فرمایید تا اقدامات لازم انجام گیرد . پاسخگوی سوالات شما هستیم

سرپرست فروش
۱۳۹۵/۱۰/۲۴
0
0
0

شماره تماس سرپرست فروش تهران ، 09330207024 ، 09038030934 محبی

امید رحیمی ملکی
۱۳۹۵/۰۵/۰۱ Iran
0
0
0

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم بدون طعمش هم دارید ؟ چون ما شیره نبات معمولی به صورت فله و تیراژ میخواستیم حدودا 3 تا کارخونه هستیم که این رو خریداری میکنیم هم میخواستم قیمت هر کیلوشو بدونم هم این که کجا تحویل میدید ممنون

ابوالفضل
۱۳۹۵/۰۷/۱۹
0
0
0

سلام خسته نباشید، چرا اکثر محصولاتتون از سایت میراث نفیس دستها برداشته شد؟

پریش
۱۳۹۵/۰۸/۰۸ Iran
0
0
0

با آرزوی موفقیت برای آقای زمانی و تمامی همراهانشان. واقعا تمام طعم های این محصول در نوع خود عالیست. تنها اشکالی که به نظر من دارد، نوع بسته بندی و ارائه آن است. دقیقا مثل قدیم و شامپوی پاوه !!!! که سر شامپو با یک پیچ خیلی ساده معمولی باز و مورد استفاده
قرار می گرفت. این فرم بسته بندی بعد از چندین بار استفاده، مایع نبات به اطراف دهانه ظرف چسبیده و ضمن اینکه درب محصول به راحتی روز اول باز و بسته نمی شود ظاهر بسیار ناخوش آیندی نیز دارد. با آرزوی موفق

مرصاد
۱۳۹۵/۱۰/۲۰
0
0
0

سلام من محصول رو استفاده کردم . به صرفه نیست اصلا

مجید زاهدی
۱۳۹۶/۰۲/۱۳
0
0
0

سلام.برای اصفهان نمایندگی فروش میخوام ولی شماره و آدرس از شما ندارم.لطفا لیست قیمت را برام ارسال کنید

قاسم برباغی از کاشان.
۱۳۹۶/۰۵/۱۷
5
0
0

سلام آقای اسلامی.شما برای کاشان نماینده فروش میخواهید؟ خوشحال میشم همکاری کنم.09135513274

شرکت کارتن بهروز
۱۳۹۸/۱۰/۲۴ Iran
0
0
0

با سلام واحترام باتوجه به قابلیت ها وامکانات شرکت کارتن بهروز درصورت تمایل شما، مایل به همکاری با شما می باشیم


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها