چهارشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۰:۲۵
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۴۷۹۴۰
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
شرکت سانیار صنعت توس، نماینده توسعه تجارت هنگ کنگ

تور بزرگترین نمایشگاه صنایع غذایی آسیا همزمان با دو نمایشگاه چای و داروهای گیاهی سنتی (با سوبسید نقدی، 100 تا 200 دلار آمریکا به ازاء هرنفر) 22 الی27 مرداد 93

به گزارش فودنا،آخرین مهلت ثبت نام تور بزرگترین نمایشگاه صنایع غذایی آسیا همزمان با دو نمایشگاه چای و داروهای گیاهی سنتی 20 خرداد ماه 1393 می باشد.

شرح خدمات سفر: اخذ ویزای تجاری دابل، اخذ بلیط پرواز ، اقامت در هتل چهارستاره با صبحانه به مدت پنج شب در کشور هنگ کنگ، اخذ بلیط ورودی نمایشگاه به ازاء هر مسافر به طور رایگان، کارت VIP نمایشگاه، کتابچه و کاتالوگ نمایشگاه، بن های تخفیف بازدید از مراکز توریستی و رستورانها، شرکت در برنامه های و جشنهای نمایشگاه، لیدر و مترجم در طول سفر، ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت، ترانسفر نمایشگاهی، قرار ملاقات تجاری (درصورت درخواست)، قرار ملاقات با اتاق بازرگانی و انجمن های غذایی هنگ کنگ و چین (در صورت درخواست).


شرح نمایشگاه:

در این نمایشگاه که برای بیست و چهارمین بار برگزار می گردد و یکی از بزرگترین نمایشگاههای صنایع غذایی در آسیا می باشد، بیش از 1700 غرفه دار از بیش از 80 کشور دنیا شرکت می نمایند و از نمایشگاه بیش از 400000 نفر متخصص دیدن می نمایند. این نمایشگاه در مساحت بیش از 5 هکتارمربع برگزار می گردد. کالاهای به نمایش درآمده در این نمایشگاه عبارتند از: نان و فرآورده های آن، نوشیدنیها، بیسکوئیت و شیرینیجات، غذاهای منجمد، کنسروجات و فرآوری شده، غذاهای آماده و نیمه آماده، لبنیات، میوه و سبزیجات، غذاهی ارگانیک، خشکبار، آجیل، زعفران، برنج، پاستا و نودل، سس، غذاهای دریایی، چای، فرآورده های چای و چای فرآوری شده، چای بسته بندی، بیسکوئیت ها، شکر، قند، آجیل و آنچه که با چای قابل خوردن و نوشیدن باشد، داروهای گیاهی، خدمات پشتیبانی، حمل و نقل و مشاوره.

اطلاعات بیشتر در سایت ذیل:

http://www.hktdc.com/fair/hkfoodexpo-en/HKTDC-Food-Expo.html


مدارک سفر:

اصل پرینت حساب بانکی سه ماهه آخر، دو قطعه عکس 4*6، اسکن رنگی پاسپورت، سه عدد کارت ویزیت لاتین شامل نام متقاضی و نام شرکت، اسکن رنگی مجوز شغلی ترجمه شده ( پروانه بهره برداری یا کارت بازرگانی یا جواز کسب صنفی)


نکات:

1- پرواز با هواپیمایی امارات از تهران می باشد.

2- شرط دریافت سوبسید دو روز بازدید از نمایشگاه صنایع غذایی می باشد.

3- سوبسید برای هر نفر در اتاق دوتخته 100 دلار و در اتاق تک تخته 200 دلار می باشد.

4- ویژه مدیران، کارشناسان، بازرگانان و فعالین صنعت غذا، چای و داروهای گیاهی



(چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳) ۱۰:۲۵
رحیم
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ Iran
0
0
0

با تشکر از شما لطفا هزینه تور رو هم بفرمایید.


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها