سه شنبه / ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۲:۲۶
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۴۷۴۹۰
گزارشگر : ۱۰۳۰
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
26 - 29 آبان 1393

هفتمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنایع غذایی، کشاورزی، ماشین آلات غذایی و بسته بندی عراق 2014

به گزارش فودنا ، هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی عراق (ERBIL Int’l Exhibition Center – IRAQ) از تاریخ 26-29 آبان ماه 1393 در مرکز نمایشگاه های بین المللی اربیل عراق برگزار خواهد شد.

هفتمین نمایشگاه بین المللی تخصصی اگروفود عراق، اولین و تنها نمایشگاه بین المللی تخصصی معتبر در زمینة صنایع غذایی و کشاورزی در کشور عراق می باشد که با حضور 29 کشور جهان برگزار می گردد.

پاویون جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگترین پاویون ملی با مجوز سازمان توسعة تجارت ایران برای هفتمین سال پیاپی برگزار می گردد.

 نمایشگاه اگروفود سال 2013 اربیل در طول مدت چهار روز فعالیت خود با بیش از 359 شرکت کننده از 29 کشور جهان پذیرای قریب به 1300 نفر  بازدید کننده متخصص در زمینه های مختلف صنایع غذایی و کشاورزی از سرتا سر کشور عراق بود. در این نمایشگاه پاویون ایران نیز با حضور حدود 35 شرکت در وسعتی بالغ بر 800 متر مربع بعنوان بزرگترین و پربازدیدکننده ترین پاویون های ملی نمایشگاه محسوب گردید.

کشور عراق با بیش از 32 میلیون نفر جمعیت و کمترین میزان تولید یکی از مهمترین واردکنندگان محصولات غذایی و کشاورزی منطقه خاور میانه می باشد. منطقه کردستان عراق نیز به دلیل افزایش حجم درآمد مردم و بالارفتن میزان ثروت عمومی علاوه بر واردات گسترده مواد غذایی و کشاورزی طی سالهای اخیر اقدام به انجام سرمایه گذاری های گسترده در زمینه های مختلف صنایع غذایی و تبدیلی نموده است. از سوی دیگر افزایش تعداد رستورانها و مراکز کتیرینگ در این منطقه باعث بالارفتن تقاضا برای تجهیزات و ماشین آلات صنایع غذایی، صنایع بسته بندی، آشپزخانه های صنعتی و.... شده است که این امر بازار جذابی را برای تولیدکنندگان و صادر کنندگان این گروه کالایی به وجود آورده است. 

امنیت بالا، ثبات اقتصادی، درآمد بالای مرم اقلیم کردستان عراق، زمینه تبدیل این منطقه به مرکز اصلی واردات و صادرات کشور عراق را فراهم نموده و از تمامی نقاط مختلف آن کشوربرای تأمین نیازهای خود به این منطقه و طبیعتاً به نمایشگاه اگرو فود عراق به عنوان اصلی ترین دروازه ورودی این کشور مراجعه می نمایند.  


علاقمندان برای حضور در این رویداد می‌توانند با شماره‌  ۸۸۷۴۸۷۱۳ خانم مرادی  حاصل فرمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک نمایشگاه اربیل عراق کلیک کنید

(سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳) ۱۲:۲۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها