پنج شنبه / ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۲:۱۰
سرویس : تغذیه و سلامتی
کد خبر : ۴۷۲۹۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس تغذیه و سلامتی

سه غذای چربی سوز فوق العاده

روغن زیتون : این روغن به دلیل اینکه سرشار از چربی های اشباع نشده است، سطح کلسترول خون را پایین می آورد و همچنین باعث کاهش اشتها می شود و همین امر تاثیر بزرگی در سوزاندن چربی ها دارد.

رژیم های غذایی اولین راه برای رسیدن به اندامی ایده آل و سوزاندن چربی های شکم و پهلو هستند. اما بهتر است بدانید در کنار رژیم غذایی این ورزش است که به شما کمک میکند تا با سلامتی بیشتری به اندام دلخواه خود برسید. در فهرست مواد غذایی برخی مواد وجود دارند که به چربی سوزی بیشتر در فرآیند لاغری کمک میکنند.  در این مقاله ما قصد داریم شما را با سه نوع مواد غذایی که به چربی سوزی قوی شهرت دارند آشنا کنیم.

۱-گوشت مرغ خالص : گوشت مرغ خالص چون دارای پروتئین زیاد و چربی بسیار کم می باشد کمک بزرگی به سوزاندن چربی ها می کند و شما بهتر است آن را به صورت آب پز یا کباب شده مصرف کنید و روغن به آن اضافه نکنید البته سینه ی بوقلمون و ماهی آزاد نیز از نظر ارزش غذایی در رده ی گوشت مرغ می باشند.

  


۲- روغن زیتون : این روغن به دلیل اینکه سرشار از چربی های اشباع نشده است، سطح کلسترول خون را پایین می آورد و همچنین باعث کاهش اشتها می شود و همین امر تاثیر بزرگی در سوزاندن چربی ها دارد.

۳-انواع توت ها : توت سیاه ، ذغال اخته و توت فرنگی به دلیل اینکه سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین ها می باشند باعث افزایش سوخت وساز و همچنین کاهش اشتها در بدن می شوند و همین امر کمک بزرگی به سوختن چربی های اضافی در بدن می کند.

 

 

 

(پنج شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳) ۱۲:۱۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها