پنج شنبه / ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۰:۰۴
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۴۷۰۱۹
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس فرآورده های لبنی

پگاه فارس موفق به دریافت نشان ایمنی و سلامت

به گزارش فودنا، در نهمین مراسم اعطای نشان ایمنی و سلامت، پگاه فارس برای سومین سال متوالی موفق به دریافت این نشان شد

به گزارش شبکه خبری صنایع غذایی ایران، اخذ نشان ایمنی و سلامت سازمان غذا و داروی کشور برای سومین سال متوالی از دست وزیر محترم بهداشت ،‌درمان و آموزش پزشکی نشان از حرکت اقتصادی و فرهنگی شرکت پگاه فارس با عزمی ملی و مدیریتی جهادی دارد ..
در این مراسم که جمع کثیری از شرکتهای صنایع غذایی  کشور شرکت کرده بودند شرکت پگاه فارس به همراه ده شرکت دیگر موفق به کشف این نشان از سوی سازمان غذا و داروی کشور گردیدند . در این مراسم دکترهدایت حسینی مدیر اداره نظارت و ارزیابی فرآورده‌های غذایی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در راستای ارتقا امنیت غذایی در کشور گفت: اعطای نشان ایمنی و سلامت به تولیدی‌هایی صورت می‌گیرد که در این راستا حرکت می‌کنند.
وی ایجاد فضای رقابتی، تشویق تولیدکنندگان و امکان شناسایی محصولات غذایی و آشامیدنی سلامت محور توجه مصرف‌کنندگان را از اهداف اعطای این نشان دانست و گفت: نشان ایمنی و سلامت از سوی سازمان غذا و دارو به تولیدی‌ها داده می‌شود. این نشان به صورت یک سیب سبزرنگ که تیک سلامت روی آن وجود دارد به صورت برچسب روی محصول قرار می‌گیرد.
به گفته مدیر اداره نظارت و ارزیابی فرآورده‌های غذایی، عدم استفاده از مواد شیمیایی، به حداقل رسیدن کالری و ترکیبات مخاطره‌آمیز مثل نمک، اسید چرب فراوان و بهبود ارزش تغذیه‌ای از معیارهای بررسی فرآورده‌های غذایی برای اعطای نشان ایمنی و سلامت است.
حسینی همچنین با بیان اینکه تاکنون این مراسم در 8 مرحله برپا شده است، گفت:‌ در طول این 8 مرتبه به 87 فرآورده غذایی نشان اعطا شده است و بیشترین گروهی که توانستند نشان سلامت را در ایران دریافت کنند فرآورده‌های لبنی بوده‌اند
(پنج شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳) ۱۰:۰۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها