دوشنبه / ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۳:۴۳
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۴۶۹۱۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

گزارش اجرای طرح تشدید کنترل و "نظارت بهداشتی" ویژه ایام نوروز

رئیس سازمان دامپزشکی کشورگفت: در طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز از 91 هزار و 387 مرکز تولید، کشتار، فرآوری و عرضه فرآورده های خام دامی، بیش از 184 هزار و 500 مورد بازدید شد.

مهدی خلج در تشریح اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز افزود: در این طرح از 91 هزار و 387 مرکز تولید، کشتار، فرآوری و عرضه فرآورده های خام دامی، بیش از 184 هزار و 500 مورد بازدید بعمل آمد.

بر اساس این گزارش ،خلج اظهار کرد: در این طرح، حدود 463 هزار کیلوگرم انواع فرآورده های خام دامی غیر قابل مصرف و ناسالم توقیف و از چرخه مصرف خارج شد.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح، در ایام نوروز 2 هزار و 311 واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی و نسبت به تعطیلی 128 واحد اقدام شد و با یک هزار و 94 دستگاه خودرو غیرمجاز حمل فرآورده های خام دامی در ایام نوروز برخورد قانونی شد.

رییس سازمان دامپزشکی کشور اضافه کرد: این سازمان هر ساله در ایام نوروز طرحی با عنوان طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز در کل کشور اجرا می کند و در سال جدید نیز سازمان دامپزشکی کشور با برنامه ریزی و بسیج کل نیروهای کارشناسی 52 هزار و 795 روز کارشناس در قالب یک هزار و 660 اکیپ روز نظارتی و 27 هزار و 214 اکیپ روز بازرسی ویژه کنترل و نظارت بهداشتی فرآورده های خام دامی از تاریخ 24 اسفندماه سال گذشته تا 15 فروردین سال جاری بر تولید ، کشتار، فرآوری و عرضه فرآورده های خام دامی نظارت کرد.






باشگاه خبرنگاران

(دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳) ۱۳:۴۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها