شنبه / ۳۰ فروردین ۱۳۹۳ / ۱۵:۳۹
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۴۶۸۲۹
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
30 فروردین 92 آخرین مهلت:

اطلاعیه شماره 10 نمایشگاه بین المللی ایران اگروفود تهران

آخرین مهلت جهت ارائه مدارک ثبت نام قطعی مربوط به گروه فود - تقاضای ارسال درخواست کتبی متقاضیان گروه ه فود که موفق به جانمائی اینترنتی نگردیده اند.

با توجه به تکمیل ظرفیت سالنهای بخش فود بدینوسیله از کلیه متقاضیان محترمی که نسبت به رزرو اینترنتی غرفه در گروه ایران فود در روز سه شنبه 26 فروردین اقدام نموده اند، تقاضا می گردد، حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه 30 فروردین 1393 نسبت به ارائه کلیه مدارک لازم جهت ثبت نام قطعی در نمایشگاه مندرج در صفحه 6 دفترچه اطلاعات ثبت نام اقدام فرمایند. در غیر اینصورت با توجه به کثرت متقاضیان،  غرفه های رزرو شده توسط ایشان در روز یکشنبه 31 فروردین کنسل گردیده و در اختیار سایر متقاضیان قرار خواهد گرفت.

 ضمنا" از کلیه متقاضیانی که به هر دلیل در موعد زمانی مقرر موفق به جانمائی اینترنتی غرفه و ثبت نام در نمایشگاه نگردیده اند تقاضا می گردد درخواست کتبی خود را  با قید گروه کالائی و متراژ تقریبی موردنظر در اسرع وقت به ستاد برگزاری نمایشگاه ارائه  نمایند تا درصورت انصراف یا حذف هریک از مشارکت کنندگان ثبت نام شده در گروه کالائی مرتبط با زمینه فعالیت متقاضی، به ترتیب اولویت زمانی دریافت درخواستها توسط ستاد برگزاری در صورت امکان نسبت به جایگزینی متقاضیان جدید اقدام گردد.

نمایشگاه اگروفود

(شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۳) ۱۵:۳۹
شرکت داروشفا طرقبه
۱۳۹۳/۰۳/۱۲ Iran
0
0
0

باسلام خواهشمنداست باتوجه به اینکه این شرکت درنظردارد درکلیه نمایشگاههای تخصصی تولیدی داروهای گیاهی وپزشکی شرکت نمایدتاریخ برگزاری کلیه نمایشگاه های باموضوع کشت وصنعت کشاورزی وگل و گیاه راازطریق رایانامه ویابه شماره های 09151107206 -09154448100 -09154457206
پیامک نمایید قبلا ازهمکاری شماسپاسگذاریم شرکت داروشفاطرقبه www.daroushafa.com


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها