پنج شنبه / ۲۸ فروردین ۱۳۹۳ / ۱۰:۴۱
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۴۶۷۸۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی

وزیر جهادکشاورزی کشتارگاه صنعتی چابهار را افتتاح کرد

کشتارگاه صنعتی دام سبک و سنگین روز چهارشنبه طی مراسمی با حضور وزیر جهاد کشاورزی در شهر نگور مرکز بخش دشتیاری شهرستان چابهار مورد بهره برداری قرار گرفت.

ˈمحمود حجتیˈ که همراه با رییس جمهور به سیستان و بلوچستان سفر کرده است در مراسم راه اندازی کشتارگاه صنعتی چهاربهاران حضور یافت. 

رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: این کشتارگاه به منظور ذبح دامهای وارداتی از پاکستان پس از طی مراحل قرنطینه و تامین گوشت قرمز داخلی کشور ساخته شد.

ˈرضا نجفیˈ ظرفیت کشتار این کشتارگاه صنعتی را 500 راس دام سبک و 50 راس دام سنگین در هر نوبت کاری ذکر و بیان کرد: مجموع سرمایه گذاری این طرح 60 میلیارد ریال است که 50 میلیارد ریال آن سهم آورده بخش خصوصی و 10 میلیارد ریال تسهیلات بانکی بوده است.

وی میزان اشتغالزایی این طرح را 150 نفر عنوان کرد و ادامه داد: ظرفیت میدان انتظار این کشتارگاه هزار و 200 راس در هر دوره قرنطینه است.

این کشتارگاه که در زمینی به گستره 12 هزار مترمربع ساخته شده شش هزار مترمربع آن زیربنای سالن کشتار و شش هزار مترمربع دیگر به میدان انتظار دام اختصاص دارد.





ایرنا

(پنج شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۳) ۱۰:۴۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها