چهارشنبه / ۲۷ فروردین ۱۳۹۳ / ۱۳:۴۲
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۴۶۷۶۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

اردیبهشت امسال خبری از گوجه سبز شهریار نیست

رییس اتحادیه میوه و تره‌بار استان تهران گفت: تا 10 اردیبهش سیب‌زمینی جیرفت به بازار خواهد امد و قیمت آن را به زیر هزار تومان کاهش می‌دهد.

حسین مهاجران رییس اتحادیه میوه و تره‌بار استان تهران با اشاره به پایین آمدن قیمت سیب‌زمینی اظهار داشت:سیب‌زمینی چابهار، بندرعباس و بوشهر قیمت‌ها را کاهش داد و نوبردزفول قیمت که تا 10 اردیبهشت به بازار خواهد آمد که قیمت را به زیر 1000 تومان می‌رساند.

وی با اشاره به کاهش قیمت گوجه سبز و چاغاله بادام گفت: در حال حاضر قیمت گوجه سبز به 20 تا 23 هزار تومان و چاغاله بادام به 18 هزار تومان رسیده است.

رییس اتحادیه میوه و تره‌بار استان تهران افزود: تا 20 روز آینده و اتمام نوبرانه‌ها قیمت‌ها یک سوم می‌شود.

مهاجران در خصوص کاهش میوه در اردیبهشت ماه گفت: ماه آینده گوجه درختی شهریار را نخواهیم داشت و دلیل آن به سرمایی که پشت‌سر گذاشتیم مربوط است.

وی با بیان این مطلب که آخر اردیبهشت چند نوبرانه به بازار می‌آید افزود: هولوی شمال، زردآلوی کاشان، شیرازو ساوه از آن جمله‌اند همچنین توت فرنگی گرگان که بازار بیاید قیمت آن به سه هزار تومان هم خواهد رسید.

رییس اتحادیه میوه و تره‌بار استان تهران افزود: در حال حاضر قیمت توت فرنگی گلخانه‌ای کرج 20 هزار تومان و توت‌فرنگی جیرفت بین 6 تا 8 هزار تومان است.





ایلنا

(چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۳) ۱۳:۴۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها