چهارشنبه / ۲۷ فروردین ۱۳۹۳ / ۱۳:۳۹
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۴۶۷۶۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

سیب‌زمینی همچنان در اوج!

رئیس اتحادیه خرده‌فروشان میوه در اراک گفت: با شروع فصل بهار و ورود سیب‌زمینی نو به بازار، قیمت سیب‌زمینی کاهش یافت وگرنه قیمت این محصول به بیش از هشت هزار تومان هم می‌رسید.

محمد‌علی آقاخانی  افزود: قیمت هر کیلو سیب‌زمینی در میدان 2500 تومان و در بازار 2800 تا 3000 تومان به فروش می‌رسد.

وی گفت: هر کیلو پیاز در میدان میوه و تره بار اراک 800 تا 1000 تومان عرضه می‌شود.

آقاخانی با اشاره به ورود میوه‌های نوبرانه بیان داشت: هر کیلو توت‌ فرنگی گلخانه‌ای و گوجه سبز در میدان 14 هزار تومان و در بازار هر کیلو 18 هزار تومان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه خرده‌فروشان میوه در اراک قیمت هر کیلو خیار گلخانه‌ای در میدان را هزار تومان و قیمت هر کیلو گوجه‌ فرنگی را 700 تا 1200 تومان عنوان کرد و افزود: گوجه‌ فرنگی در بازار اراک به قیمت کیلویی هزار تا 1500 تومان عرضه می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به تفاوت 20 درصدی قیمت میوه در میدان میوه و تره‌بار با بازار عنوان کرد: سبزی خوردن نیز با یک تفاوت 30 تا 35 درصدی نسبت به میدان در بازار عرضه می‌شود.

آقاخانی در پایان گفت: سیب‌درختی نیز در زمستان 92 بیش از چهار هزار تومان در بازار اراک عرضه می‌شد اما در سال جدید قیمت این محصول به کیلویی 2500 تومان در میدان کاهش یافته است.

رئیس اتحادیه خرده فروشان میوه در اراک خاطرنشان ساخت: برخی سودجویان قصد داشتند با احتکار این محصول قیمت آن را به کیلویی 10 هزار تومان برسانند اما موفق نشدند.






ایسنا

(چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۳) ۱۳:۳۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها