چهارشنبه / ۲۷ فروردین ۱۳۹۳ / ۱۱:۴۵
سرویس : چاشنی، ادویه ها و کنسرو غیرگوشتی
کد خبر : ۴۶۷۴۷
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس چاشنی، ادویه ها و کنسرو غیرگوشتی

این ادویه برایتان سم است نخورید!!

این ادویه در تشدید بسیاری از بیماری ها نقش اول را دارد.

 سایت دیلی میل نوشت: کاهش مصرف نمک باعث نجات جان شما می شود و بروز حمله قلبی و مغزی به شدت کاهش میابد.   تحقیق نشان داد که با مصرف کمتر نمک  تعداد مرگ و میر ناشی از بیماری قلبی کاهش میابد و  تعداد سکته مغزی  و فشار خون منجر به مرگ را به میزان زیادی کاهش می دهد. 

                                                                         

                                                           نمک



 در کل بهتر است در روز 6 گرم نمک مصرف کنید تا دچار بیماری های ناشی از آن نشوید. 6 گرم نمک تقریبا به اندازه یک چهارم قاشق چای خوری است.در انگلستان هر فردی به طور متوسط ​​فقط یک چهارم از یک قاشق چای خوری نمک در روز استفاده می کند. 


متاسفانه فراورده های غذایی ما  دارای نمک زیادی هستند مثلا  نمک  پنهان در غلات صبحانه ، پنیر، گوشت و  وعده های غذایی آماده باعث بالا رفتن فشار خون می شود. پژوهشگر گراهام مک گرگور گفت : « وزارت بهداشت باید یک نگرش بسیار قوی تر به صنایع غذایی داشته باشد چون با این  کار هم در هزینه ها صرفه جویی می شود هم باعث سلامت جامعه می شود.

دانشمندان در دانشگاه لندن در پی تحقیقات گفتند:  مصرف نمک بزرگترین علت بروز حملات قلبی و سکته مغزی در انگلستان است و  کاهش نمک در غذاهای مورد علاقه ما باعث ' کاهش ' مرگ و میر ناشی از بیماری های قلبی عروقی در سال های اخیر بود.
 
(چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۳) ۱۱:۴۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها