سه شنبه / ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ / ۱۰:۰۸
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۴۶۷۰۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

برنامه ریزی، خوداتکایی و حمایت از بخش کشاورزی سه شاخصه در تحقق شعار سال جاری

یک نماینده مجلس گفت: با برنامه‌ریزی کارشناسی شده و تکیه بر داشته‌های خود و حمایت از تولیدات داخلی به ویژه در بخش کشاورزی شرایط تحقق شعار ملی سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی فراهم خواهد شد.

حسین نیاز آذری   افزود: کشاورزی در تحقق اقتصاد مقاومتی و تامین امنیت غذایی کشور می تواند نقش ویژه ای ایفا کند وخوشبختانه کشورمان از نظر شرایط و اقلیمی در وضعیت مطلوبی است.

وی تصریح  کرد: با توجه به نامگذاری سال جدید، کشاورزی در تحقق اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نقش و جایگاه مهمی خواهد داشت.

نماینده مردم مازنداران اظهار داشت: با  کمک دولت و مجلس تولید باید مورد حمایت بیشتری واقع شود چرا که در این صورت شاهد کاهش ارزبری و رفع مشکلات در بخش کشاورزی خواهیم بود.

نیازآذری خاطر نشان کرد: توجه به تولید داخلی باید به صورت فرهنگ بومی شود تا با یک عزمی ملی و همکاری جمعی انقلاب بزرگ اقتصادی در کشورمان تحقق یابد.

وی در ادامه افزود: این کار نیازمند کار کارشناسی و برنامه ریزی جامع خواهد بود تا مسئولان بتوانند تصمیمات و وعده‌های خود را به موقع اجرایی و عملیاتی کنند.
 

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس اظهار داشت: فرهنگ  لازمه و زیرساخت هر گونه اقدامی است که باید در درجه اول قبل از هر چیز در جامعه و بین اقشار مختلف این باور شکل بگیرد و سپس در قالب یک کار کارشناسی و عملیاتی اجرایی شود.





باشگاه خبرنگاران

(سه شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۳) ۱۰:۰۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها