دوشنبه / ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ / ۱۰:۲۹
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۴۶۶۷۱
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

نهمین نمایشگاه اختصاصی ایران در اربیل عراق برگزار می شود

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از برگزاری نهمین نمایشگاه توانمندیهای تولیدی و صادراتی اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در اربیل عراق با مدیریت این استان خبر داد.

ˈ عباداله اکبری ˈ افزود: این نمایشگاه از 15 تا 18 اردیبهشت ماه سال جاری و با مشارکت فعالان واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی سراسر کشور در اربیل اقلیم کردستان عراق دایر می شود.

وی اظهار کرد: نهمین نمایشگاه اختصاصی اربیل عراق در فضایی به متراژ 10 هزار مترمربع سالن سرپوشیده و پنج هزار مترمربع فضای باز برگزار می شود.

وی یادآور شد: حدود یک هزار مترمربع از سالن این نمایشگاه به شرکت های دانش بنیان ریاست جمهوری واگذار می شود و قرارداد واگذاری این غرفه ها نیز منعقد شده است. 

اکبری اضافه کرد: در این نمایشگاه تولیدات کالاهای ایرانی در گروههای صنایع غذایی، بازرگانی، تولیدی، آبمیوه کنسانتره، انواع سنگ های معدنی ،فلزی، نساجی، فرش ماشینی و دستباف، مواد شیمیایی، خشکبار و لبنیات در معرض دید عموم قرار می گیرد.

وی گفت: از طریق این سازمان اطلاع رسانی های لازم در زمینه برگزاری این نمایشگاه به روساء سازمانهای صنعت، معدن و تجارت، اتاق های بازرگانی و تمامی فعالان اقتصادی سراسر کشور انجام گرفته است.

وی افزود: تاکنون 70 شرکت از 12 استان کشور برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده و 20 شرکت نیز ثبت نام قطعی کرده اند. 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: ثبت نام از متقاضیان برای شرکت در نهمین نمایشگاه اختصاصی ایران در اربیل عراق ادامه دارد و علاقمندان به شرکت در نمایشگاه مذکور می توانند در فرصت باقیمانده برای ثبت نام به سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی مراجعه کنند.

اکبری یادآور شد: واحدهای فعال تولیدی، خدماتی و بازرگانی سراسر کشور با حضور گسترده خود در این نمایشگاه زمینه های توسعه صادرات پایدار کشور را فراهم می کنند.




ایرنا

(دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۳) ۱۰:۲۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها