دوشنبه / ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ / ۰۹:۵۷
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۴۶۶۶۱
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی
مدیرعامل سازمان میادین در چهاردهمین بازدید و نظارت دوره ای

مدیران بایستی از نگاه شهروندان ارائه خدمت کنند

چهاردهمین دوره بازدیدهای نظام مند و دوره سازمان میادین در میدان میوه و تره بار شهران با حضور مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران این سازمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان میادین، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در بازدید و نظارت نظام‌مند از میادین و بازارها که این‌بار در میدان میوه و تره بار شهران و بازارهای تابعه آن برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش مدیران و روسای میادین و بازارها اجرای طرح استقبال از بهار 93 گفت: مدیران و روسای سازمان به مقوله مشتری مداری توجه بیشتری داشته باشند و کافی است خود را به جای شهروندان قرار دهیم و ببینیم انتظار ما بعنوان یک شهروند از بازارها چیست چراکه شهروندان ما به روز بوده و تلاش در جهت رفع انتظارات ایشان می تواند موجب تحول و ارتقا مدیریت شهری شود.
سید احمد صفوی افزود: با عنایت به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) باید تلاش خود را مضاعف کنیم تا بتوانیم با رویکرد جهادی شاهد شکوفایی اقتصاد و رشد فرهنگی در مجموعه خود باشیم.
وی تصریح کرد: در سال 93 با شناسایی و بررسی نقاط آسیب و تهدید سال 92 با توجه به برنامه و بودجه سال جاری و با در نظر داشتن نیازهای اساسی تمامی حوزه ها برنامه ای را تدوین نمایند که تناسب با برنامه های فرادستی بوده و قابل کنترل باشد.
وی همدلی و وحدت را لازمه پویایی سازمان در مدیریت جهادی دانست.
مدیرعامل سازمان میادین در پایان ضمن شنیدن گزارش جلیل فر مدیر میدان شهران و روسای بازارهای تابعه در خصوص مسائل و مشکلات مطروحه دستورات لازم را صادر کرد. 
(دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۳) ۰۹:۵۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها