دوشنبه / ۱۸ فروردین ۱۳۹۳ / ۱۲:۱۲
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۴۶۴۲۴
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
هر هفته به مشتریان اصفهانی

قرعه کشی 36 سرویس طلا، توسط گروه مواد غذایی میعاد

گروه مواد غذایی میعاد به پاس قدردانی از خرید مشتریان اصفهانی، هر هفته به قید قرعه به 4 نفر از خریداران و فروشندگان محصولات خود سرویس طلا تقدیم می نماید .

برای شرکت در این قرعه کشی کافی است شماره سریال موجود در محصولات چای میعاد و همچنین شماره سریال درج شده بر روی درب کنسرو ماهی میعاد را به شماره پیامک 10001040 ارسال نمایید .

* پس از ارسال شماره سریال قرعه کشی یک پیامک تایید از طرف گروه مواد غذایی میعاد برای شما ارسال و ثبت اطلاعات شما اعلام می شود .

* در پایان هر هفته از بین شماره سریالهای ارسال شده قرعه کشی و به 4 نفر از خریداران و فروشندگان سرویس طلا تقدیم خواهد شد .

* قرعه کشی از طریق برنامه زنده رود از تاریخ 29 دی ماه 92 جمعه هر هفته برگزار خواهد شد و برندگان از طریق همین برنامه اعلام می شوند .

* بدیهی است برندگان تنها با ارائه کارت قرعه کشی برای محصولات چای و درب کنسرو ماهی برای محصولات تون ماهی می توانند جوایز خود را دریافت نمایند

یک پیشنهاد دوستانه ! با ارسال شماره های بیشتر شانس خور را برای دریافت جایزه افزایش دهید .


(دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۳) ۱۲:۱۲
رضا زمانی
۱۳۹۳/۰۲/۲۱ Iran
0
0
0

اینجانب تاکنون بیش از 60 شماره کارت پیامک داده ام اما تا کنون برنده نشده ام خوب این از شانسم بوده و گله ای ندارم اما سوال من اینه که چرا اخیرا پیامکها بدون جواب میماند چون اصلا لذتی ندارد پیامکی ارسال کرده و جوابی مشاهده نکنیم اینطوری افراد احساس میکنند
سر کار هستند متشکرم مشتری پر و پا قرص شما


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها