جمعه / ۱۵ فروردین ۱۳۹۳ / ۱۸:۲۹
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۴۶۳۰۱
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
اطلاعیه فوری نمایشگاه اگروفود 93

ثبت نام در اگروفود 93 با داشتن کد کاربری و گذر واژه

به گزارش فودنا، ارسال کد کاربری و گذر واژه جهت ورود به سایت جانمائی و اعلام برنامه زمانبندی آغاز جانمائی نمایشگاه ایران آگروفود 2014 بر اساس گروه کالائی به متقاضیان آغاز شد.

به اطلاع کلیه متقاضیان محترم مشارکت در بخش داخلی نمایشگاه ایران آگروفود 2014  می رساند، کد کاربری و گذر واژه ورود به سایت نمایشگاه به انضمام برنامه زمانبندی آغاز فعال شدن سایت جانمائی بر اساس تفکیک گروه کالائی به شرکتهائی که نسبت به ارسال نامه درخواست – با اعلام آدرس پست الکترونیک - خود اقدام  و مدارک خود را جهت بررسی ارزی-ریالی به ستاد برگزاری ارسال نموده بودند و مجاز به رزرو غرفه در بخش داخلی نمایشگاه تشخیص داده شده اند، ارسال گردیده است.

عدم دریافت احتمالی ایمیل اعلام کد کاربری و گذر واژه می تواند به یکی از دلائل زیر باشد:

  • عدم ارائه مدارک لازم جهت بررسی ارزی-ریالی
  • عدم ارائه یا عدم صحت آدرس ایمیل ارائه شده  

لطفا" در صورت عدم دریافت ایمیل یاد شده شامل اطلاعات کاربری و برنامه زمان بندی آغاز جانمائی، قبل از هرگونه اقدامی جهت اطمینان قطعی از عدم دریافت،  در صفحه اصلی وب سایت از طریق لینک "بازیابی کلمه عبور؟"  آدرس ایمیلی را که قبلا" به ستاد برگزاری ارائه نموده اید، وارد نموده و مجددا" Inbox خود را کنترل فرمائید.


لازم به تاکید مجدد است :

چنانچه قبلا" نیز در بخش راهنمای مشارکت کنندگان به اطلاع رسیده است، 

 

  • با توجه به اینکه برای دیدن نقشه نمایشگاه به روز رسانی نرم افزار Microsoft SilverLight5 رایانه شما ضروری است. درصورتی تا کنون نسبت به این کار اقدام ننموده اید در اسرع وقت نسبت به نصب نرم افزار فوق از طریق مراجعه به بخش راهنمای مشارکت کنندگان، در صفحه اصلی وب سایت، حتما" پیش از آغاز جانمائی اینترنتی اقدام نمائید.
  • همچنین اکیدا" توصیه می شود تا اطلاعات کامل شرکت را که مربوط به «فرم ثبت نام(اینترنتی)» غرفه است،  قبل از شروع جانمائی اینترنتی  با مراجعه به صفحه ویرایش اطلاعات در کنترل پانل با دقت و بطور صحیح تکمیل و ذخیره نمائید تا در زمان جانمائی از اتلاف وقت خودداری شود.


"از آنجا که اطلاعات این فرم در بانک اطلاعاتی شرکت کنندگان نمایشگاه (جهت امور اطلاع رسانی، درج در بانک اطلاعاتی، اطلاع رسانی به بازدید کنندگان  و ....) تا پایان نمایشگاه و جهت نمایشگاههای سالهای آتی مورد استفاده قرار خواهد گرفت، لازم است تا اطلاعات درخواستی بصورت صحیح، دقیق و کامل در فرم درج شود. مسئولیت عدم مطابقت اطلاعات درج شده در فرم ثبت نام اینترنتی با مشخصات شرکت بعهده خود شرکت کنندگان خواهد بود ."
 

در صورتیکه کد کاربری و گذر واژه را با  فونت فارسی دریافت نموده اید، لازم است برای سهولت و امکان  ورود به کنترل پنل ابتدا کد کاربری و گذر واژه را به فونت لاتین تبدیل نمائید.

دانلود دفترچه ثبت نام 


علاقمندان درصورت نیــــــــــاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق شماره تلفنها و یا فاکس با ستاد برگزاری نمایشگاه بشرح زیر تماس حاصل فرمایند. 

نشانی : تهران - انتهای خیابان ونک، ساختمان آئینه ونک (پلاک 110)، طبقه هفتم -  واحد707

کدپستی 54158-19919


تلفـن(بخش اداری-ثبت نام) : 36-88205735

تلفن(بخش مالی) : 88786690

فاکس : 88786689

پست الکترونیک: palarsamaneh@gmail.com

(جمعه ۱۵ فروردین ۱۳۹۳) ۱۸:۲۹
سما نقاله
۱۳۹۳/۰۱/۱۶ Iran
0
0
0

با درود ما تا این تاریخ کد کاربری و گذر وازه رادریافت نکرده ایم لطفا اقدام لازم را مبذول نمایید با تشکر شرکت سما نقاله 0218593285-6


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها