پنج شنبه / ۷ فروردین ۱۳۹۳ / ۲۰:۲۱
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۴۶۲۵۶
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس شیرینی و شکلات
صنعت در سالی که گذشت:

تحریم، تعرفه بالای واردات مشکلات عمده صنعت در سال 92

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی صنایع بیسکوئیت، شیرینی و شکلات، پرویز بیوک درباره وضعیت صنعت در سال 92 گفت: ساده ترین شهروندی هم که سر و کاری با حوزه تولید و اقتصاد ندارد، بر کلیه مشکلات آگاه است و به خوبی می داند که تحریم چه اثری در عرصه تولید گذاشته و با آسیب های وارده خود، ما را در مقایسه با تولیدکنندگان خارجی، در چه شرایط نابرابری قرار داده است.

پرویز بیوک  مدیر عامل گروه صنعتی داداش برادر (شونیز) گفت: در این که مشکلات را همه مردم ایران می دانند بحثی نیست. ساده ترین شهروندی هم که سر و کاری با حوزه تولید و اقتصاد ندارد، بر کلیه مشکلات آگاه است و به خوبی می داند که تحریم چه اثری در عرصه تولید گذاشته و با آسیب های وارده خود، ما را در مقایسه با تولیدکنندگان خارجی، در چه شرایط نابرابری قرار داده است. 

تعرفه بالای واردات هم طبیعتاً بر قیمت تمام شده محصول تأثیر گذاشته و به تبع آن توان رقابتی تولید کنندگان داخلی را در برابر شرکت های خارجی، کم کرده است.

مدیر عامل گروه صنعتی داداش برادر (شونیز) در ادامه گفت: مع الوصف با وجود معضلات فوق الذکر ، این همت والای تولید کنندگان و مدیران لایق هست که پرچم پرصلابت صنعت کشور را همچنان در احتزاز نگه داشته و خواهد داشت که صد البته استمرار این امر، مستلزم حمایت های مدبرانه دولت و نظام کشور عزیزمان را طلب می نماید. 

(پنج شنبه ۷ فروردین ۱۳۹۳) ۲۰:۲۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها