پنج شنبه / ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ / ۱۴:۱۵
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۴۶۰۳۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی

عرضه گوشت گوسفندی بیشتر از تقاضا شد

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از ثبات و عدم افزایش قیمت گوشت طی دو هفته گذشته خبر داد و گفت: با توجه به جلوگیری قاچاق دام زنده، عرضه گوشت بیش از تقاضا شده است.

علی اصغر ملکی  در مورد بازار خرید و فروش گوشت گوسفند اظهار داشت: در روز‌های پایانی سال، همچنان قیمت‌ گوشت نسبت به دو هفته گذشته ثابت بوده و بازار آرام و بدون افزایشی را سپری می‌کند.
وی با بیان اینکه ممکن است در چند روز پایانی به دلیل افزایش تقاضا قیمت‌ها دچار نوسان 2 الی 3درصدی شود که یک امر طبیعی است، گفت: با توجه به اینکه قاچاق دام زنده متوقف و یا به شدت کاهش پیدا کرده است، عرضه گوشت و دام در بازار بیش از تقاضا است و هیچ مشکلی از نظر تأمین آن وجود ندارد.
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی تصریح کرد:‌ با توجه به تهیه نیاز مردم قبل از سال، بازار برای مدتی راکد می‌شود و مجدد بعد از تعطیلات بازار به روال سابق بر خواهد گشت. البته کشتار‌گاهها و مغازه‌ها به صورت اضطراری فعال خواهند بود.

به گزارش تسنیم،  قیمت گوشت گوسفند در سرمای شدیدی که در برخی استانها رخ داد و ایجاد مشکل در حمل و نقل کرد اندکی گران شده بود ولی در حال حاضر قیمت‌ها بین 23 الی 24 هزار تومان در کشتارگاه است.





تسنیم

(پنج شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۲) ۱۴:۱۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها