شنبه / ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ / ۱۰:۱۴
سرویس : خشکبار، حبوبات و تنقلات
کد خبر : ۴۵۸۳۶
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس خشکبار، حبوبات و تنقلات

افزایش قیمت و کمبود "آجیل و خشکبار" نخواهیم داشت

معاون برنامه‌ریزی و بودجه استانداری تهران با بیان اینکه افزایش قیمت و کمبود "آجیل و خشکبار" نخواهیم داشت از رصد قیمت آجیل و خشکبار خبر داد.

نعمت‌الله ترکی گفت: در بررسی‌ها صورت گرفته با اصناف و  اتحادیه خشکبار خوشبختانه در بحث آجیل و خشکبار کمبود نداریم و پیش بینی شده امسال افزایش قیمتی نداشته باشیم.

وی ادامه داد: افزایش قیمت این محصولات در سال گذشته مربوط به بحث نرخ گذاری آجیل و خشکبار بوده بعضی از کالاها مثل آجیل و خشکبار به علت تنوع بسیار زیاد نرخ گذاری نمی کنند.

ترکی بیان داشت: عرضه و تقاضا قیمت را تعیین می کند اما  نظارت ما در این بخش باید به نحوی باشد که میانگین  و عرف قیمت بازار از ابتدای سال تا پایان سال منطقی باشد که در همین زمینه جلساتی با اصناف و اتحادیه خشکبار داشتیم و مقرر شد خود اتحادیه  خشکبار بحث توزیع و نظارت را بر عده بگیرد.

 معاون برنامه ریزی استانداری تهران در خصوص قیمت پسته گفت: پسته از کیلویی 20 هزار تومان  تا 60 هزار تومان موجود است مسئولان ذی ربط 6 ماهه اول سال را با 6 ماهه دوم سال رصد کردند و خوشبختانه افزایش قیمت در آجیل و خشکبار نداشتیم و در روزهای پایانی سال هم نه کمبود و نه افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

 

 

 

 

ایسنا

(شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲) ۱۰:۱۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها