پنج شنبه / ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ / ۰۹:۳۲
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۴۵۸۱۴
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

جشنواره غذا در قم آغاز شد

جشنواره غذا در آستانه نوروز فاطمی و در حمایت از ایتام از روز چهارشنبه در بوستان نجمه خاتون آغاز شد.

دبیر اجرایی جشنواره غذا در حاشیه آغاز فعالیت این جشنواره در گفت وگو با ایرنا گفت: جشنواره با حضور 30 غرفه دار آغاز بکار کرد و درآمد حاصل از این جشنواره به ایتام و کودکان بی سرپرست موسسه خیریه حضرت زهرا(س) اهدا می شود.

 

حجت الاسلام ˈ سید حسن امامیˈ افزود: در آستانه عید فاطمی و به منظور ترویج فرهنگ استفاده از غذای ایرانی و سنتی، عدم استفاده از غذای آماده به مصرف و فست فود در خانواده های ایرانی و معرفی غذاهای سالم و مقوی این جشنواره پذیرای عموم مردم است.

 

وی ادامه داد: غرفه داران در این جشنواره انواع غذاهای محلی، سوپ ، دسر ، پخت انواع کیک ها و نان های سنتی ، نوشیدنی های مفید و شیرینی ها را به نمایش گذاشته اند.

 

امامی هدف از برگزاری این جشنواره را حمایت از نیازمندان، ایتام و ترویج فرهنگ بشر دوستانه و دستگیری از محرومان، تحقق بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توانمندی های و ترویج فرهنگ سنتی و ایرانی برشمرد.

 

وی با اشاره به فعالیت های موسسه خیریه حضرت زهرا(س) اظهار داشت: این موسسه در استان قم به 200 خانواده ایتام ، 65 کودکان شبانه روزی بی سرپرست و کمک های ماهیانه به نیازمندان را برعهده دارد.

 

این جشنواره تا 21 اسفندماه از ساعت 11 صبح الی 22 در بوستان نجمه خاتون پذیرای مردم است.

(پنج شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۲) ۰۹:۳۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها