پنج شنبه / ۸ اسفند ۱۳۹۲ / ۱۰:۰۰
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۴۵۵۶۳
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

شرکتهای ایرانی در نمایشگاه دبی حضور دارند

رایزن بازرگانی ایران در امارات عربی متحده اعلام کرد: تعداد 26 شرکت ایرانی فعال در صنایع غذایی کشورمان در نمایشگاه بین المللی مواد غذایی دبی که از چهارم اسفند برپا شده، مشارکت دارند.

پرویز رضایی افزود: در این نمایشگاه حدود دو هزار و 500شرکت کننده از 120 کشور جهان مشارکت کرده اند که شرکت های مهم مواد غذایی ایرانی نیز در آن حضوری فعال دارند.

به گفته وی، شرکت کنندگان این نمایشگاه محصولات خود را در بخشهای تجهیزات مواد غذایی، غذا و نوشیدنی، خدمات و هتلداری، بسته بندی، رستوران و کافی شاپ در معرض دید علاقمندان، خریداران و بازرگانان مواد غذایی قرار داده اند.

وی با اشاره به اینکه تشکیل اجلاس دو روزه امنیت مواد غذایی و نمایشگاه غذایی در حاشیه این نمایشگاه، افزود: این اجلاس با حضور بیش از 300 نفر از دست اندرکاران اعم از وزیران دولتی و مقامهای عالیرتبه و صاحب نظر در بخش مواد غذایی و کشاورزی برگزار می شود.

رایزن بازرگانی ایران در امارات در خصوص محورهای اجلاس مذکور گفت: چالشهای امنیت غذایی و یافتن راه حلهای مشترک برای ایمنی و پایداری مواد غذایی در آینده و موضوعات کلیدی همچون امنیت مواد غذایی در جهان عرب، نوآوری و سرمایه گذاری در کشاورزی، سوء تغذیه و کاهش ضایعات است.

برپایه گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن وتجارت وی با بیان اینکه این نمایشگاه هشتم اسفند به کار خود پایان می دهد، گفت: از دیگر برنامه های این اجلاس برگزاری چندین کنفرانس در زمینه بسته بندی و مواد غذایی و اهدا جوایز به برندگان مسابقات آشپزی است.

 

 

 

 

ایرنا

(پنج شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۲) ۱۰:۰۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها