چهارشنبه / ۷ اسفند ۱۳۹۲ / ۰۹:۵۶
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۴۵۵۴۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا آغاز به کار می کنند

نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در حالی از روز جاری(چهارشنبه) در چهار نقطه تهران برپا می شود که رییس اتاق اصناف کشور هشدار داد: در صورت ارایه کالاهای خارجی در نمایشگاه های بهاره امسال با عرضه کنندگان برخورد قانونی می شود.

 نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در تهران در مناطق حکیمه تهرانپارس، پارک ارم، فرهنگسرای خاوران و بوستان ولایت از روز جاری آغاز به کار می کنند.

به گفته قاسم نوده فراهانی، نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در تهران تا 17 اسفندماه برپا خواهند بود که کالاهای عرضه شده در این مراکز تمام اقلام مورد نیاز مردم است که شامل مواد غذایی، پوشاک، آجیل و خشکبار، کیف و کفش و سایر کالاهایی است که مردم در پایان سال بیشتر نسبت به خرید آنها اقدام می کنند.

همچنین همزمان با شهر تهران، نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در شهرستان های استان تهران برپا می شود که زمان برگزاری آنها نسبت به یکدیگر متفاوت خواهد بود.

در شمیرانات دو نمایشگاه، شهر جدید پردیس دو نمایشگاه، فیروزکوه، اسلامشهر و شهرری نیز هر کدام یک و در بقیه شهرستان های استان تهران یک تا دو نمایشگاه برگزار خواهد شد.

براساس اعلام برگزارکنندگان در این نمایشگاه ها پوشاک، کیف، کفش و مواد غذایی به طور متوسط با تخفیف 15 تا 20 درصد عرضه خواهد شد بطوری که در مورد مواد غذایی و لبنیات 5 درصد و در پوشاک 30 درصد و بیشتر تخفیف ارائه می شود.

رییس اتاق اصناف ایران همچنین اظهار داشت: در کل کشور 400 مرکز با 35 هزار غرفه به عرضه مسقیم کالا خواهند پرداخت.

فراهانی سپس از طرح تشدید بازرسی ها و نظارت بر قیمت ها خبر داد و گفت: از اول اسفند تا 15 فروردین 93 بازرسی ها و نظارت ها به صورت فوق العاده در حوزه کنترل قیمت ها و کیفیت کالاها و برخورد با کالاهای قاچاق انجام خواهد شد.

وی افزود: براساس طرح نظارتی ویژه نوروز برای نظارت مطمئن بر بازار کالاهای پرمصرف 500 بازرس به پایش بازار می پردازند.

همچنین توزیع میوه از 25 اسفند به مدت پنج روز در سراسر کشور آغاز می شود، ضمن آنکه دولت در این خصوص سه هزار و 500 تن پرتقال و دو هزار تن سیب ذخیره شده و بهره برداران سازمان میادین میوه و تره بار 8 هزار تن سیب و پرتقال عرضه خواهند کرد. سازمان توسعه و تعاون روستایی نیز اقدام به ذخیره سازی و عرضه میوه شب عید خواهد کرد.

 

 

 

 

ایرنا

(چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۲) ۰۹:۵۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها