«حامد ایرانی» مجری برگزاری این نمایشگاه با اشاره به اینکه افزایش کمی و کیفی این دوره نمایشگاه در دستور کار ستاد برگزاری نمایشگاه است، گفت: از هماکنون برنامهریزیها برای برگزاری موفقیتآمیز این نمایشگاه انجام شده و رایزنیها برای حضور شرکتهای داخلی و خارجی آغاز شده است.
وی با بیان اینکه دورهی پیش این نمایشگاه با محوریت صادرات به افغانستان برگزار شد و چندین هیئت تجاری از افغانستان و تعدادی از تجار تاجیکستان از نمایشگاه بازدید کردند، گفت: رویکرد برگزاری نمایشگاه ifood کمک به افزایش بازارهای داخلی و صادراتی شرکتکنندگان است و از اینرو افزایش هیئتهای تجاری خارجی بازدیدکننده از نمایشگاه و طرحهای ویژهی بازدیدکنندگان VIP از نکاتی است که در نمایشگاه سال آینده بیشتر به آن توجه میشود.
ایرانی افزود: مشارکت شرکتهای خارجی بمنظور انتقال تجربیات همچنین تسهیل مراودات تجاری شرکتکنندگان، از دیگر برنامههای پانزدهمین نمایشگاه بینالمللی مواد غذایی و صنایع وابسته (iFood 2014) است که برای تحقق آن، گامهایی برداشته شده است.
وی خاطرنشان کرد: متناسب با نظرات کمیته عالی برنامهریزی نمایشگاه و شرکتکنندگان، نمایشگاه ifood امسال با زیربخشهای تخصصی از قبیل مواد غذایی، ماشینآلات، سردخانه، دستگاههای چاپ و بستهبندی، شیر و لبنیات، شیرینی و شکلات، نوشیدنیها و مواد غذایی آماده و نیمه آماده برگزار میشود.
ایسنا