یکشنبه / ۸ دی ۱۳۹۲ / ۱۴:۱۱
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۴۳۸۰۱
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

جلسه شورای گفتگو برای دومین بار در نهاد ریاست جمهوری

جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی فردا دوشنبه برای دومین بار در دوره جدید فعالیت خود در دولت یازدهم در نهاد ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی این بار هم فردا در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار می شود.

این دومین باری است که جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در محل استقرار کابینه تشکیل می شود در حالیکه در دوره های گذشته چنین موضوعی سابقه نداشته و تنها دو تا سه جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در کابینه محمود احمدی نژاد در سایر دستگاههای دولتی تشکیل شده بود و بیشتر جلسات در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران برگزار می شد.

بر اساس این گزارش برخی از فعالان پارلمان بخش خصوصی از دولتی شدن اتاق بازرگانی ابراز نگرانی می کردند و بر این باور بودند که دولت باید به بخش خصوصی بیاید نه اینکه بخش خصوصی به دولت برود.

این در شرایطی است که پس از انتصاب محمد نهاوندیان رئیس سابق پارلمان بخش خصوصی به سمت رئیس دفتر رئیس جمهور در دولت جدید، وی علاوه بر اینکه از ریاست اتاق ایران استعفا داده است اما به نظر می رسد با تنظیم برنامه ها و جلسات دولت از سوی وی، جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی نیز در ریاست جمهوری تشکیل شده و وزرا تمایل دارند تا بیشتر پذیرنده بخش خصوصی در دولت باشند نه اینکه به خود زحمت داده و به ساختمان پارلمان بخش خصوصی واقع در خیابان طالقانی بروند.

 

 

 

 

مهر

(یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۲) ۱۴:۱۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها