شنبه / ۷ دی ۱۳۹۲ / ۱۰:۰۴
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۴۳۷۵۷
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس شیرینی و شکلات

گران‌قیمت‌ترین معدن دنیا را در این "شکلات" پیدا کنید

شکلات‌ها انواع مختلفی دارند، اما بعضی از انواع آن‌ها دارای خاصیت درمانی بیشتری هستند که مصرف آن‌ها در "رژیم غذایی" توصیه اکید می‌شود.

فاطمه حسینی متخصص تغذیه و رژیم درمانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: شکلات تلخ از فواید بسیاری برخوردار است که بهتر است مقدار کمی از این شکلات را در برنامه‌های غذایی خود قرار دهید، زیرا سرشار از مواد معدنی نظیر فسفر، آهن، پتاسیم و انواع "ویتامین‌های گروه B" است.

 

وی افزود: شکلات تلخ سرشار از "مواد معدنی" بوده و افراد می‌توانند به عنوان یک داروی طبیعی "ضد افسردگی" مورد استفاده قرار دهند.

 

وی خاطرنشان کرد: این نوع شکلات از فشار خون بالا و دیابت نوع دو بشدت جلوگیری می‌کند و نکته قابل توجه این است که شکلات تلخ هم اضافه وزنی را بوجود نمی‌آورد.

 

وی اذعان داشت: شکلات تلخ یکی از موادغذایی جوان کننده و ضد پیری است، که سرشار از (فلاونوئید) و به ویژه آنتی اکسیدان است و این اکسیدان زمینه‌ای را برای داشتن بدنی جوان را فراهم می‌کند.

 

وی یاد آور شد: شکلات تلخ رژیم غذایی را متعادل می‌کند که در نتیجه این شکلات را انتخاب کنید و از این "بیسکوئیت‌های شکلاتی" که ارزش غذایی چندانی ندارد پرهیز کنید.

(شنبه ۷ دی ۱۳۹۲) ۱۰:۰۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها