شنبه / ۲۵ آبان ۱۳۹۲ / ۱۰:۱۷
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۴۲۴۹۲
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس فرآورده های لبنی
مدیرعامل پگاه شهر کرد در گفت و گو با فودنا

کارخانه تولید شیرخشک پگاه شهر کرد، عظیم ترین پروژه شرکت صنایع شیر ایران

همواره واردات شیر خشک و ارز بری این حوزه در کل صنایع از دغدغه های مهم کشور بوده است که در همین راستا با همت مجموعه صنایع شیر ایران با برند پگاه، که متعلق به صندوق بازنشستگان کشور می باشد، کارخانه بزرگ تولید شیر خشک نوزاد و صنعتی پگاه شهر کرد در استان چهارمحال و بختیاری در سال 1392 کار خود را رسما با حضور ریاست محترم جمهوری آغاز کرد که در همین راستا موقعیت را مناسب دیدیم تا گفتگویی صمیمانه با مدیر عامل مجموعه پگاه شهر کرد داشته باشیم.

فودنا:جناب آقای پیام صادق زاده، برای یک فعالیت صنعتی آنهم در عرصه ی غذا چرا با توجه به انبوه شهرها و استان های صنعتی ، استان چهارمحال و بختیاری و شهر کرد را انتخاب کردید؟

 

 صادق زاده (مدیریت پگاه شهرکرد): ایران کشوری است با تنوع اقلیمی و جغرافیایی فوق العاده با شهرها و آبادی هایی زیبا و چشم نواز، قسمتی از این تنوع متعلق به استان چهار محال وبختیاری است با قله هایی مسرور کننده و پوشیده شده از برف که رودهای حیات بخش از آن سرچشمه گرفته و به سمت دشت های زمرد گون جریان می یابد.

 

این استان به علت موقعیت خاص جغرافیایی، دسترسی آسان به مراکز مهم کشور، بکر بودن منطقه و عدم آلودگی های صنعتی و فعالیت های صنعت دامپروری، کارشناسان زبده ومتخصص شرکت صنایع شیر ایران پگاه را در سال 1376 بر آن داشت که پس از تحقیقات گسترده و مطالعات دقیق، علمی و جغرافیایی و همچنین اخذ موافقت نامه اصولی از وزارت صنایع ومعادن در سال 1382، شرکت شیرخشک نوزاد پگاه را در کیلومتر 17 جاده شهرکرد اصفهان در زمینی به مساحت 21 هکتار و با زیربنایی بالغ بر 30000هزار متر مربع و با جمع سرمایه گذاری ارزی بالغ بر 20میلیون دلار و 360 میلیارد ریال تشکیل وعملیات اجرایی پروژه را غاز کند.

 

 

 

فودنا:پگاه شهر کرد در مجموعه صنایع  شیر ایران چه جایگاهی دارد؟

 

صادق زاده : این کارخانه از لحاظ وسعت و حجم سرمایه گذاری عظیم ترین پروژه شرکت صنایع شیر ایران پگاه و یکی از بزرگترین کارخانجات تولید کننده محصول شیرخشک نوزاد خاورمیانه می باشد.

 

 

 

فودنا:مختصری درباره ی محصول کارخانه ی شیرخشک پگاه شهر کرد و محصول های آن توضیح بفرمائید؟

 

صادق زاده : شرکت شیرخشک نوزاد پگاه شهرکرد بر پایه ی تجارب گوناگون بدست آمده و با اتکا به قابلییت و توانایی های داخلی  و در راستای توجه ویژه به سلامت و ایمنی جامعه و عدم وابستگی کشور به واردات محصول شیرخشک نوزاد و با توجه به استراتژیک بودن این محصول و مشکلات تهیه آن در موقعیت های خاص

 

شرکت شیرخشک نوزاد پگاه شهرکرد در پی آن است تا با بسط و گسترش فعالیت های داخلی و خارجی خود، مقام یک شرکت جهانی را در صنعت شیرخشک و فرآورده های آن برای خود احراز کند.

Text Box: شرکت شیرخشک نوزاد پگاه شهرکرد در پی آن است تا با بسط و گسترش عالیت های داخلی و خارجی خود، مقام یک شرکت جهانی را در صنعت شیرخشک و فرآورده های آن برای خود احراز کندمانند تحریم های  بین المللی، محصولات خود را در تاریخ 21 آبانماه 1391رونمایی  کرد. کارخانه این شرکت درتاریخ 11 خرداد1392 توسط ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در استان چهار محال و بختیاری افتتاح گردید.

 

در حال حاضر قلمرو فعالیت های شرکت شیرخشک نوزاد پگاه شهرکرد عبارتند از:

 

تولید محصول لاکتومیل 1، لاکتومیل2، لاکتومیل مخصوص مادران باردار ،لاکتومیل گلد ،شیر تغلیظ شده بدون چربی، شیر تغلیظ شده کامل، شیر تغلیظ شده با چربی گیاهی، شیر تغلیظ شده شیرین با روغن گیاهی، شیر تغلیظ شده شیرین بدون چربی، شیر تغلیظ شده شیرین کامل، شیر تغلیظ شده شیرین با طعم های مختلف، انواع غذای کودک غله ای، انواع پودینگ، شیرخشک پرچرب، شیرخشک کم چرب، شیرخشک فوری ویتامینه، شیرخشک بدون چربی، شیرخشک بدون چربی با پروتئین 6 تا 34 درصد، پودر آب پنیر، انواع پودرهای مکمل و رژیمی، پودر خامه و همچنین تحقیقات و توسعه در زمینه تولید محصولات متنوع شیرخشک با برندهای جدید و بالاخره  مدیریت این شاخه در صنعت شیر از مرحله شیر خام تا شیرخشک نوزاد و شیرخشک صنعتی و فرآورده های آن می باشد.

 

 

 

فودنا:محصول شیرخشک پگاه بر مبنای چه اصول ایمنی، ضمانت سلامت جامعه را بر عهده می گیرد؟

 

صادق زاده : این شرکت با دارا بودن 15 پروانه ساخت برای تولید انواع محصولات از وزارت بهداشت و همچنین اخذ گواهینامه های ایمنی غذا (haccp)از شرکت توف آلمان و پروانه استاندارد از سازمان استانداردایران، با ظرفیت تولیدی سالانه معادل 18هزار تن انواع محصولات پودری که شامل 22میلیون قوطی و 18 میلیون ساشه جهت مصارف داخلی و همچنین صادرات به بازارهای بین المللی می باشد که این محصولات با استانداردهای روز دنیا الگویی رکورد شکن از کارایی و تخصص مقبول را بین شرکت های مشابه داخلی و خارجی بر جا گذاشته است.

 

شرکت شیرخشک نوزاد پگاه به دلیل حساسیت ویژه محصول شیرخشک نوزاد و آسیب پذیری مصرف کنندگان محصول از نظر ایمنی وسلامت، در طراحی و ساخت ابنیه، اصول   GMP را بصورت کامل رعایت و همچنین از ماشین آلات وتجهیزات آزمایشگاهی، خطوط تولید و تأسیسات مطابق با آخرین استانداردها و فناوری های نوین جهانی در این صنعت استفاده کرده است.

 

خط تولید کارخانه شامل بخش های اصلی دریافت شیر،  پروسس تر ، تغلیظ ، خشک سازی و بسته بندی می باشد همچنین این شرکت از امکانات بسیار پیشرفته کنترلی ودستگاه های خاص آزمایشگاهی مانند دستگاه های جذب اتمی، GC و HPLCبرای کنترل کامل فرآیند تولید، خط تولید ، مواد اولیه و محصولات برخوردار است.

 

 

 

فودنا:برنامه ی شما برای رشد ، معرفی و توسعه محصول شیرخشک چیست؟

 

صادق زاده : شرکت شیرخشک نوزاد پگاه شهرکرد در پی آن است تا با بسط و گسترش فعالیت های داخلی وخارجی خود مقام یک شرکت جهانی را در صنعت شیرخشک و فرآورده های آن برای خود احراز کند و از همین رو و در جهت نیل به این هدف بزرگ در 3فاز فعالیت خود را آغاز کرده که در فاز اول  با استخدام نیروهای متخصص و مجرب داخلی وشرکت این نیروها در دوره های آموزشی تخصصی داخلی و خارجی زمینه را برای رسیدن به قله های موفقیت فراهم کرده و در فاز دوم با استفاده از کارشناسان شرکت صنایع شیر ایران با بیش از 50 سال سابقه در زمینه فرآورده های شیری گام های بلند و استواری را دراین راستا برداشته است و در فاز سوم حضور فعال در نمایشگاه های مختلف غذایی و صنایع شیر در داخل وخارج از کشور جهت معرفی هر چه بهتر محصولات خود را در دستورکار قرار داده است.

 

 

 

فودنا:تاثیر کارخانه شیرخشک پگاه شهر کرد بر اشتغال و بخصوص اشتغالزایی بومی به چه میزان می باشد؟

صادق زاده : در دوره بهره برداری از کارخانه شیرخشک نوزاد پگاه که در سال 92 صورت گرفت، بیش از 100 تَن نیروی کار  بطور مستقیم که اکثریت آنها نیروی بومی استان بوده و 250تَن بطور غیر مستقیم مشغول بکار هستند که بطور بالقوه این تعداد میتواند به 250تَن بطور مستقیم و800تَن بصورت غیر مستقیم افزایش یابد واین شرکت به عنوان بزرگترین شرکت شیرخشک نوزاد در کشور وخاور میانه خود را متعهد می داند تا در عین محافظت از محیط زیست بصورت مداوم ، سلامت ، امنیت و همچنین کیفیت کارکنان خود را ارتقاء ببخشد.

 

 

 

فودنا:در پایان اگر سخنی دارید، بفرمائید.

 

صادق زاده : شرکت شیرخشک نوزاد پگاه مصمم است تا در مقام یک شرکت بین المللی در صنعت  شیر از جایگاهی  جهانی برخوردار شود وبه همین منظور می کوشد تا با گسترش فعالیت های تولیدی خود در صنایع عظیم شیرخشک و با استفاده  از نیرو های متخصص ومتعهد ایرانی غذایی سالم را به هدیه های آسمانی در ایران و فراسوی مرزها ارائه نماید و بدین ترتیب نوید بخش امروزی بهتر و فردایی روشن تر برای ایران اسلامی باشد. 

(شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۲) ۱۰:۱۷
دکتر مهرداد اسحاقی
۱۳۹۳/۰۷/۲۴ Iran
0
0
0

با سلام اینجانب دارای دکترای دامپزشکی -دفتر کار -انبار تمایل به دریافت نماندگی فروش محصولات این شرکت در استان اصفهان دارم لطفا در این خصوص راهنمایی بفرمایید.

مرضیه علمدار
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ Iran
0
0
0

سلام .آیا در این کارخانه شیر خشک مخصوص کودکان دارای عارضه ی فنیل گتونوری تولید می کنید؟ درست است که تعداد مبتلایان به این عارضه در صد کمی هستند ولی در هر حال باید به فکر سلامتی این عزیزان هم بود. لطفا رو این موضوع حساس باشید و به فکر این عزیزان باشید پیشنهاد
م رو حداقل کمی بررسی کنید.

کارمند ناشناس شرکت
۱۳۹۴/۰۱/۲۴ Iran
0
0
0

سلام میخواستم از مدیر عامل این شرکت درخواست کنم که به همه سخنان خود که در این مصاحبه گفته شد عمل نمایندزیرابیشتر نیروهایی که در این شرکت استخدام شده اند بومی استان نیستند ودر گزینش نیروها هیچگونه ازمونی اختصاص داده نشده است وبرخی همکاران قدیمی ما که به
این موضوع اعتراض کرده اند توسط ایشان اخراج شده اند و اکنون نیروهای موجود از کیفیت لازم برخوردار نیستند

مجید
۱۳۹۴/۰۶/۱۹
0
0
0

سلام شیر خشک نوتریبیو که در شرکت پگاه بسته بندی میشود نام اختصاصیش چیست

علی
۱۳۹۴/۱۰/۱۰ Iran
0
0
0

با سلام لطفاً در باره توزین محصولات شیر خشک بدون چربی و دقت توزین توضیحات لازم را به شکل اختصاصی با آدرس ایمیل فوق ارائه نمایید. با احترام

علیرضا
۱۳۹۵/۰۲/۰۲ Iran
0
0
0

میخاستم بدونم اگه شیر خشک یارانه ای عمده ای بخوام چند میزنید

ناشناس
۱۳۹۵/۰۴/۱۶ Iran
0
0
0

با سلام با توجه به اینکه از سال ۸۳ در امر فروش و مرتبط با داروخانه ها هستم تمایل به همکاری بخش فروش در استان خراسان هسنم

ناشناس
۱۳۹۵/۱۰/۱۳ Iran
0
0
0

سلام بنده مایل به سرمایه گذاری در بخش ساخت تجهیزات ساخت محصولات غذایی و به طور خاص تجهیزات کارخانه شیر خشک می باشم . از چه طریق میتوانم با مسئول فنی کارخانه شما و تبادل اطلاعات با ایشان ارتباط برقرار کنم؟

عفت بختیاری
۱۳۹۵/۱۲/۰۷ Iran
0
0
0

سلام لطفا لیست محصولات و مشخصات انها و قیمت هریک را ارسال فرمایید. اینجانب خریدار شیر خشک در حجم بالا هستم.

رباب علیلو
۱۳۹۶/۰۱/۲۳
0
0
0

با سلام بنده شیر خشک در حجم بالا جهت تهیه بستنی خواهانم لطفا قیمت محصولات رو برام ایمیل کنید

مهدی پناهی پور
۱۳۹۶/۰۶/۰۱ Germany
0
0
0

با سلام، این پیام از سوی شرکت واردات صادرات جمکو در شهر دوسلدورف آلمان فرستاده می شود. ما در حال حاضر با یک مشتری از یکی از کشورهای همجوار ایران در تماس هستیم که ایشان علاقمند به خرید شیرخشک از ایران است. خواهشمند است انواع شیرخشک های تولیدی تان چه برای
خوراک نوزاد و چه برای مصارف صنعت غذایی معرفی نموده و نوع بسته بندی ها و قیمت صادراتی خود را اعلام فرمائید. با سپاس پیشاپیش از پاسخ هرچه زودتر شما

ف
۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
0
0

سلام....میخاستم بدونم برای استخدام با چه کسی باید صحبت کنم؟حضوری باید بیام؟

نجیب الله
۱۳۹۸/۰۳/۰۷
0
0
0

سلام من لیست قیمت های شیر خشک تون به صورت عمده میخاستم اگه به زاهدان بخواهیم میفرستید لطفا جواب بدین.

قاسمی
۱۳۹۹/۰۱/۰۳ United States
0
0
0

سلام من لیسانس بهداشت محیط وفوق لیسانس بهداشت موادغذایی هستم برای استخدام میتونم بیام کارخونه؟

وحید سلطانی نجف ابادی
۱۳۹۹/۰۲/۰۲
0
0
0

باسلام بنده دارای کارشناسی مدیریت کسب و کار متقاضی نمایندگی در شهرستان ویژه نجف آباد هستم که دارای دفتر و انبار در مکان عالی شهر هستم

لطف الله
۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
0
0

سلام من لطف الله هستم از کابل افغانستان ما میخواهیم که کار این محصول را در افغانستان آغاز نمایم اگر همرای ما تماس بگیرید و معلومات دهید.


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها