سه شنبه / ۳۰ مهر ۱۳۹۲ / ۱۰:۱۰
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۴۱۹۶۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
11 تا 14 فروردین 1393 / 31 March – 3 April 2014

بیستمین نمایشگاه دو سالانه صنعت و تجارت غذا در اسپانیا

به گزارش فودنا ، بیستمین نمایشگاه دو سالانه صنعت و تجارت غذا در تاریخ 11 تا 14 فروردین 1393 / 31 March – 3 April 2014 در اسپانیا برگزار می گردد.

این نمایشگاه فرصت ایده الی است تا تولید کنندگان ایرانی محصولات سنتی (پسته، کشمش، خشکبار، خرما، زعفران و...) و محصولات غذایی صنعتی (کنسانتره و آبمیوه، ترشیجات، محصولات کنسروی و تن ماهی، پاستا و ماکارون، لبنی و بستنی، اسنک، شیرینی و شکلات و...) و ترکیبات مواد اولیه بتوانند به سادگی با خریداران بزرگ ارتباط برقرار نمایند.
مدیریت برگزاری این نمایشگاه، بزرگترین واردکنندگان و شرکتهای پخش زنجیره ای اروپا، آفریقا و خاورمیانه را به بازدید از این رویداد دعوت نموده وشرایط شرکت پاویونهای کشورهای مختلف را نیز به نحو حرفه ای اطلاع رسانی نموده است، به همین دلیل پاویونهای ملی بیشترین میزان بازدید کنندگان را جذب خواهند نمود و این فرصتی استثنایی برای شرکتهای ایرانی حاضر در این رویداد خواهد بود.
 
جهت رزرو غر فه و مشاوره با تلفن‌های زیر تماس حاصل کنید:
تلفن: 1979 2641 / فاکس: 1974 2641
www.alimentaria-bcn.com
 
جهت رفاه حال شرکتهای علاقه مند به شرکت و بازدید از نمایشگاه  Alimentaria Barcelona 2104 هماهنگیهای لازم با شرکت خدمات مسافرتی هوایی ارگ جدید به عنوان صادر کننده نمونه کشور انجام شده و علاقه مندان می توانند ضمن تماس با شماره ذیل، خدمات مورد نیاز مسافرتی، ویزا، اقامت، ترانسفر و بلیط ورودی نمایشگاه را از این شرکت دریافت نمایند.
  (تلفن:  88381930-4  مسئول مستقیم: سرکار خانم خداوردیان)
 
لازم به ذکر است که مسئولیت ارائه خدمات حرفه ای به عهده شرکت خدمات مسافرتی هوایی ارگ جدید بوده و  این سازمان هیچگونه مسئولیتی در خصوص توافقات فی مابین این شرکت و مسافرین محترم ندارد.
 
Alimentaria Exhibitions S.A.U.
www.alimentaria-bcn.com
(سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۲) ۱۰:۱۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها