یکشنبه / ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ / ۱۱:۱۹
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۴۱۰۸۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

نخستین نمایشگاه بین المللی قهوه ،کاکائو و صنایع وابسته در تهران برگزار می شود

نخستین نمایشگاه و جشنواره بین المللی قهوه ،کاکائو و صنایع وابسته (coffeex2013)؛24 لغایت 27 مهر ماه ؛ با حضور بیش از یکصد و پنجاه شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

به نقل از روابط عمومی نخستین نمایشگاه و جشنواره بین المللی قهوه ،کاکائو و صنایع وابسته ، در این جشنواره و نمایشگاه انواع صنایع ، دستگاهها و تجهیزات تولید و عرضه قهوه و کاکائو از جمله ، دستگاه قهوه ساز اتوماتیک اسپرس ، دستگاه های قهوه ساز صنعتی تمام اتوماتیک ، دستگاه آسیاب قهوه ، ماشین های و دستگاههای بسته بندی پودر قهوه و کاکائو و همچنین خط تبدیل و تولید قهوه در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت .

در نخستین جشنواره و نمایشگاه بین المللی قهوه ، کاکائو و صنایع وابسته همچنین انواع قهوه شامل: دسر خامه و قهوه - قهوه روز ، قهوه یخی ، بستنی گردویی با قهوه ، دسر شکلات و قهوه ، اسپرسو ، فلت وایت ، نوشیدنی های قهوه دار ، کاپوچینو ، آیسد کافی ژاپنی ، آیسد کافی ، ماکیاتو ، کافه او له ، لاته ، آمریکانو ، کورتادو ، جیبرالتار و دیگر قهوه های مصرفی در ایران و جهان ارائه می شود.

در این جشنواره شرکت ها و نمایندگی هائی از کشورهای ایتالیا، ترکیه، چین ، فرانسه ، مالزی، اندونزی، برزیل و نیز اتاق های مشترک بازرگانی ایران و برزیل‏، ایران و ایتالیا، ایران و فرانسه وشورای مشترک همکاری های اقتصادی ایران و آفریقا حضور خواهند داشت .

یکی از برنامه های نخستین جشنواره و نمایشگاه بین المللی قهوه ، کاکائو و صنایع وابسته تهران ، حضور آلن اندروز استاد جهانی کافی شاب و قهوه دنیا و برگزاری کارگاه های تخصصی تدریس با حضور وی خواهد بود

برگزاری جنگ های شادی ، مسابقات مختلف تهیه قهوه و همچنین ارائه آموزش تهیه انواع مختلف قهوه در غرفه های نمایشگاه به شهروندان ، از دیگر برنامه های جانبی این جشنواره و نمایشگاه خواهند بود .

قرار است در پایان نخستین جشنواره و نمایشگاه بین المللی قهوه ، کاکائو و صنایع وابسته تهران ؛ از سوی مجمع بین المللی قهوه CWSG ؛ شرکت های برتر تولید و عرضه قهوه و کاکائو ایرانی انتخاب و معرفی شوند و به آنان گواهینامه پنجاه اهداء شود.

با توجه به جایگاه استراتژیک صنعت قهوه و کاکائو و فعالیت بنگاه های و کمپانی های بزرگ در زمینه این صنعت در عرصه های جهانی و وجود فرصت ها و پتانسیل صنعتی و اقتصادی کشور در این بخش؛ برگزاری نخستین جشنواره و نمایشگاه بین المللی قهوه ، کاکائو و صنایع وابسته تهران می تواند بستری مساعد برای برقراری ارتباط فی مابین شرکت های داخلی و خارجی و عرضه آخرین دستاوردهای علمی و عملی این صنعت را فراهم آورد .

بر اساس نظرسنجی صورت گرفته ، پیش بینی می شود از این نمایشگاه و جشنواره بیش از 300 هزار نفر بازدید کننده داشته باشد.

علامقندان می توانند در روزهای برگزاری نخستین جشنواره و نمایشگاه بین المللی قهوه ، کاکائو و صنایع وابسته تهران ، هر روز از ساعت 9 تا 16 از آن بازدید کنند

اطلاعات این رویداد در سایت www.coffeex2013.com قابل دسترسی است.
(یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۲) ۱۱:۱۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها