یکشنبه / ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ / ۱۴:۰۴
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۳۹۳۸۴
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

افزایش قیمت برنج/فروش شکر 900 گرمی به قیمت 1720 تومان

رییس اتحادیه بنکداران مواد غذایی از رکود شدید بازار به دلیل انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

قاسمعلی حسنی  اظهار کرد: بازار در رکود کامل به سر می‌برد و تا چند روز بعد از انتخابات به همین صورت خواهد بود.

وی ادامه داد: اقلام اساسی ماه مبارک رمضان از جمله خرما، برنج، پنیر و شکر بدون هیچ‌گونه مشکلی برای این ماه توزیع خواهد شد.

رییس اتحادیه بنکداران مواد غذایی تصریح کرد: خرما با قیمت کیلویی 2000 تومان تا کیلویی 6000 تومان بنا بر کیفیت عرضه خواهد شد که از 15 مرداد‌ماه برداشت و ذخیره‌سازی آن آغاز خواهد شد.

حسنی در مورد برنج گفت: برنج اروگوئه و آرژانتین کیلویی 2400 تومان، هندی 3700 تا 4800 تومان و برنج ایرانی درجه یک کیلویی 7200 تومان به فروش می‌رسد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا به یکباره برنج ایرانی دچار افزایش قیمت شد، گفت: در حال حاضر در پایان فصل برداشت به سر می‌بریم و این برنج برداشت سال گذشته است و امید می‌رود تا دو ماه آینده و با شروع فصل برداشت برنج قیمت‌ها کاهش یابد.

رییس اتحادیه بنکداران مواد غذایی ادامه داد: پنیر به قیمت مصوب به فروش می‌رسد و پنیر‌هایی هم‌چون پنیر تبریز که باز و مشتری خاص خود را دارد، قیمتی نداشته و قیمت آن توافقی بین دو طرف قید می‌شود.

اما در حالی که رادمرد، معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت قیمت هر کیلو شکر برای مصرف‌کننده را 1550 تومان اعلام کرده بود حسنی در این باره گفت: شکر 900 گرمی برای مصرف‌کننده با قیمت 1720 تومان و هر کیلو شکر بسته‌بندی در بسته‌های پنج کیلویی با قیمت 1550 تومان به فروش می‌رسد.
(یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲) ۱۴:۰۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها