سه شنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ / ۱۰:۰۷
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۳۸۷۴۸
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

گردهمایی تولیدکنندگان محصولات سالم غذایی کشور

به گزارش فودنا ، دکتر مصطفی هاشم پور عضو کارگروه سلامت جشنواره غذای سالم از گردهمایی بزرگ واحدهای تولیدی غذای سالم کشور در مهر ماه سالجاری در تهران خبر داد.

هاشم پور ضمن اعلام خبر فوق افزود: ششمین جشنواره ونمایشگاه غذای سالم، امسال نیز میزبان تولیدکنندگان غذای سالم از سراسر کشور خواهد بود تا ضمن معرفی محصولات تولیدی سالم، رسالت خویش را در اشاعه فرهنگ سلامت جامعه ایفا نمایند.
هاشم پور گفت: انتخاب و مصرف محصولات غذایی از اهمیت ویژه ای در سلامت افراد برخوردار است و این جشنواره در صدد است تا مصرف کنندگان را در مسیر انتخاب درست غذا هدایت نماید. و به همین خاطر شعار امسال جشنواره " غذای سالم، انتخاب درست " نامگذاری شده است.
عضو کارگروه سلامت جشنواره غذای سالم افزود: امروزه غذا باید امنیت داشته باشد چرا که ایمنی غذا موجب افزایش لذت از مصرف آن می‌شود؛ در گذشته افراد به دنبال غذایی بودند که علاوه بر سیر کردن، ایمنی غذایی داشته باشد که باعث می‌شود از مصرف غذا لذت ببرند. امروزه خواسته افراد بیشتر شده و به دنبال غذایی هستند که علاوه برداشتن شرط قبلی یعنی امنیت غذایی و لذت بردن از غذا دارای ارزش بیشتری باشد و در ارتقاء سلامت افراد مؤثر باشد و افراد را در برابر بیماری‌ها محافظت ‌کند که به عنوان عاملی پیشگیری کننده است.
وی با اشاره به استقبال واحدهای تولیدی از این جشنواره گفت: امسال برنامه های ویژه ای برای مخاطبان در نظر گرفته شده است که امیدواریم بتواند نقش تاثیرگذاری در بهبود روند روبه رشد سلامت جامعه داشته باشد.
ششمین جشنواره ونمایشگاه غذای سالم ار 16 الی 19 مهر ماه سالجاری در تهران برگزار خواهد شد.

مکان: تهران،خیابان حجاب،مرکز نمایشگاههای کانون
دبیرخانه: 4-77515570
(سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲) ۱۰:۰۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها