یکشنبه / ۲۷ فروردین ۱۳۹۱ / ۱۳:۲۵
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۳۰۳۴۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
18 تا 21 مهر1391

برگزاری پنجمین جشنواره ونمایشگاه تخصصی غذای سالم

علی زندی از برگزاری "پنجمین جشنواره ونمایشگاه تخصصی غذای سالم"در آستانه روز جهانی غذا خبر داد

به گزارش شبکه خبری صنایع غذایی ایران ، فودنا، مدیر روابط عمومی این جشنواره  بیان داشت: جشنواره ونمایشگاه امسال با شعار "غذای سالم برای همه"نامگذاری شده است و با هدف اشاعه فرهنگ تولید ومصرف محصولات غذایی سالم، تلاش می کند تا درپنجمین سال متوالی بتواند نقش تاثیرگذارخود را در حوزه سلامت وایمنی غذا ایفا نماید.
وی با اشاره به برگزاری موفق این جشنواره ونمایشگاه در سال گذشته افزود: دبیرخانه جشنواره با توجه به همزمانی نمایشگاه با روز جهانی کودک و روز جهانی غذا برنامه های ویژه ای تدارک دیده است.ایشان برگزاری جشنواره دنیای تغذیه و سلامت کودکان،دعوت از مدارس وبازدید دانش آموزان ،اطلاع رسانی موثر جهت بازدید عموم، دعوت از فعالان صنعت غذای کشور را از برنامه های در دست اقدام جهت برگزاری باشکوه این رویداد اعلام کردند.

شایان ذکر است جشنواره ونمایشگاه غذای سالم،همه ساله با همکاری سازمان غذا و دارو، دست اندرکاران حوزه بهداشت و سلامت و با حضور واحدهای تولیدکننده محصولات غذایی سالم در تهران برگزار می شود.

امسال نیز این رویداد از تاریخ 18 تا 21 مهر1391 در تهران برگزار خواهدشد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و حضور در این رویداد می‌توانند با شماره‌های دبیرخانه جشنواره  4-77515570  تماس حاصل فرمایند.

(یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۱) ۱۳:۲۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها