دوشنبه / ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۸ / ۱۴:۳۲
سرویس : چاشنی، ادویه ها و کنسرو غیرگوشتی
کد خبر : ۱۱۱۵۴
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس چاشنی، ادویه ها و کنسرو غیرگوشتی
"دلند" همیشه سربلند

رب گوجه فرنگی دلند دارای رتبه اول در استان

به گزارش فودنا شرکت گلستان عصاره با هدف تولید رب گوجه فرنگی با نام تجاری دلند فعالیت خود را آغاز نموده است و هم اکنون پوره سیب را نیز به محصولات خود اضافه نموده است و این شرکت در استان رتبه اول را دارا بوده و در سطح کشور نیز از جمله بزرگترین کارخانه های تولید رب کشور است .

این شرکت برای حصول اطمینان از مرغوبیت مواد اولیه مورد نیاز خود کشت گوجه فرنگی در سطح وسیع و بهره گیری از روشهای نوین کشاورزی در مراحل کاشت ، داشت و برداشت اقدام نمود با عنایت به موضوع این مجموعه به یکی از برگترین واحدهای کشت و صنعت ایران تبدیل گردیده است. خطوط تولید رب گوجه فرنگی دلند با استفاده از ماشین آلات تمام اتوماتیک اروپایی همواره تولیدی با کیفیت و مرغوب را به بازار مصرف عرضه نموده ،این محصول در بسته بندی های مختلف مطابق با نیاز بازار عرضه می گردد . 

گوجه فرنگی  ورودی به این شرکت پس از تایید توسط واحد کنترل کیفی با کاملترین روش مطابق با استانداردهای جهانی در چند مرحله شستشو و سورت شده ، پس از گذراندن  مراحل تولید توسط ماشین آلات تمام اتوماتیک در سایزهای زیر بسته بندی می شود:

  •  75 گرم
  •  500 گرم
  •  1000 گرم 
  •  اسپتیک 20 کیلویی
  •  اسپتیک220 کیلویی

شناخته شدن این شرکت به عنوان صادر کننده نمونه در دو سال متوالی نشان عظم راسخ مدیران و پرسنل این شرکت در حفظ و ارتقای کیفیت رب گوجه دلند است.

ایمیل : golestanosareh@deland.ir

تلفن :88831949 و 624246 - 0174

(دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۸) ۱۴:۳۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها