سه شنبه / ۲۳ آبان ۱۳۹۶ / ۰۹:۵۸
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۷۴۳۶۱
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
معاون پشتیبانی امور دام:

کشتارگاه‌هایی داریم که اروپایی‌ها هم ندارند

معاون شرکت پشتیبانی امور دام گفت: کشتارگاه‌هایی ساخته‌ایم که در بعضی از کشورهای اروپایی مشابه آن وجود ندارد، اما نتیجه آن چندان خوب نیست.

محمدرضا حزبئی با بیان اینکه تولید یکی از کارهایی است که ریسک و مشکل دارد، اظهار کرد: در مرحله اول تصور می‌شود پشتیبانی تولید و سرمایه‌گذاری شرکت سهامی پشتیبانی امور دام موظف است تمام نیازهای دام را تامین کند، اما ساختار تشکیلاتی و توان امکان این امر را فراهم نمی‌کند.
معاون شرکت سهامی پشتیبانی امور دام بیان کرد: در شرایط تحریم بالای ۱۲ تا ۱۳ درصد نیاز کشور را توانستیم ذخیره کردیم.
حزبئی با بیان اینکه باید به گونه‌ای عمل شود که بخش تولید ضرر نکند و مصرف‌کننده نیز از تولیدات و قیمت‌ها راضی باشد، اظهار کرد: شرکت سهامی پشتیبانی امور دام از ترکیب سه شرکت گوشت، علوفه و طیور شکل گرفته است.
معاون پشتیبانی تولید و سرمایه‌گذاری شرکت سهامی پشتیبانی امور دام تصریح کرد: این شرکت بسیاری  از وظایف را به بخش خصوصی واگذار کرده است.
حزبئی با بیان اینکه بخش خصوصی قادر است این پتانسیل را مدیریت کند، اظهار کرد: باید کاری کنیم که کیفیت تولید با استانداردهای دنیا هماهنگ باشد.
معاون پشتیبانی تولید و سرمایه‌گذاری شرکت سهامی پشتیبانی امور دام یادآورشد: باید روی تکنیک، کار کرده و بخش خصوصی را نیز توانمند کنیم. /ایسنا

(سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶) ۰۹:۵۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها