شنبه / ۱۳ آبان ۱۳۹۶ / ۱۲:۰۱
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۷۴۱۷۶
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی کشاورزی دامداران قزوین:

کمبود نقدینگی مهم‌ترین مشکل صادرات در قزوین است

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی کشاورزی دامداران استان قزوین با بیان اینکه کمبود نقدینگی مهم‌ترین مشکل صادرات در استان است، گفت: در زمینه درآمدزایی باید از همکاری و همفکری یکدیگر استفاده کرده تا به هدف نهایی دست پیدا کنیم.

حسین نعمتی با اشاره به تعاونی روستایی در استان قزوین اظهار داشت: سرمایه تعاونی‌های روستایی از تفکرات روستاییان است که موجب درآمدزایی برای شبکه تعاون روستایی می‌شود.
وی با بیان اینکه کمبود نقدینگی مهم‌ترین مشکل صادرات در استان است، ادامه داد: در زمینه درآمدزایی باید از همکاری و همفکری یکدیگر استفاده کرده تا به هدف نهایی دست پیدا کنیم.
مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی کشاورزی دامداران استان قزوین مطرح کرد: در راستای توسعه اقتصادی باید نگرش‌ها تغییر پیدا کند و از تجربیات افراد کاردان و با تجربه استفاده شود.
مدیرعامل اتحادیه مرغداران استان قزوین هم با اشاره به واردات در استان ادامه داد: برای فعالیت واردات باید تشکلی ایجاد شود تا بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.
حجت عنوان کرد: با همکاری بخش خصوصی می‌توانیم در این زمینه موفق عمل کرده و در راستای توسعه اقتصاد و تعاونی‌ها گام‌های ارزنده‌ای برداشته شود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر با مشکل نقدینگی مواجه هستیم، تشریح کرد: با توجه به ارائه طرح‌های تولید، عرضه و صادرات، دو  طرح نخست اجرایی شده است اما در بخش صادرات با کمبود نقدینگی مواجه هستیم که باید تدابیر لازم برای این مهم اتخاذ شود.
شاه‌نظری مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی استان قزوین هم اضافه کرد: یکی از حقوق اساسی و مطالبه کشاورزان بیمه تأمین اجتماعی است که در این زمینه باید تدابیر لازم اندیشیده شود.
وی گفت: سازمان تأمین اجتماعی نباید به طور سلیقه‌ای عمل می‌کند بلکه باید به خواسته‌های کشاورزان هم توجه کند.
باقری مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی شهرستان قزوین با بیان اینکه استان قزوین دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای در تمام عرصه‌ها است، افزود: این استان در تولید محصولات باغی دارای ظرفیت بالایی است و به دلیل کمبود نقدینگی نمی‌تواند در خرید محصولات وارد شود.
رجبی‌فر مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی شهرستان بویین‌زهرا هم بیان کرد: تعاونی‌ها باید با همدلی و هم‌افزایی با یکدیگر تقابل کاری نداشته باشند و در کنار هم به رشد و توسعه تعاونی کمک کنند. /فارس

(شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶) ۱۲:۰۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها