شنبه / ۲۲ مهر ۱۳۹۶ / ۱۲:۵۶
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۷۳۶۰۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران خبر داد

بودجه دامپزشکی سال آینده بر اساس عملکرد اختصاص می‌یابد

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با بیان اینکه بودجه ریزی بر مبنای عملکرد مورد توجه قرار دارد که شامل دامپزشکی نیز می شود گفت: با احصا اطلاعات مورد نیاز ، بودجه ریزی در سال ۹۷ بر مبنای عملکرد مورد توجه قرار می‌گیرد.

نعمت اله ترکی رییس سازمان مدیرت و برنامه ریزی استان تهران، درهمایش آزمایشگاه‌های دامپزشکی استان تهران اظهار کرد: 17 درصد جمعیت در استان تهران حضور دارند که با در نظر گرفتن یک یا دو میلیون مسافر که در روز به استان تهران سفر می‌کنند، جمعیت روزانه تهران به 17 میلیون نفر می‌رسد که تامین سلامت آنها از اولویت‌های ما به حساب می‌آید و  دامپزشکی در خط اول تامین سلامت قرار دارد.
وی افزود: در تهران روزانه 750 تن گوشت مرغ و 400 تن گوشت قرمز مصرف می‌شود که باید برای تامین سلامت آنها اقدام کرد و رصد لازم از مبدا تا مقصد انجام داد که مسئولیت این امر با دامپزشکی است.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با بیان اینکه در استان تهران برنامه‌های آمایش سرزمین و سندهای برنامه‌ریزی استان مورد توجه قرار دارد، ادامه داد:  از سال آینده بودجه بخشی از  سازمانهای مختلف برمبنای عملکرد آنها اختصاص می‌یابد.
وی تصریح کرد: با توجه اینکه در سال آینده بودجه ریزی بر اساس عملکرد مورد توجه است امیدواریم که دامپزشکی، شرایط بهتری از بابت بودجه داشته باشند.
رئیس سازمان دامپزشکی: بودجه سازمان دامپزشکی برای سال آینده به سطح قابل قبول می‌رسد
در ادامه این مراسم رفیعی‌پور رئیس جدید سازمان دامپزشکی کشور اظهار کرد: در 90 سال گذشته فعالین بخش دامپزشکی کشور از جانشان هزینه کردند اما فعالین این بخش همیشه مظلوم واقع شدند. باید قدر کسانی که جانشان را در این راه دادند بدانیم.
رفیعی پور با اشاره به موضوع برنامه درباره نقش آزمایشگاه‌های دامپزشکی گفت: نتایج پایش‌هایی که توسط ما انجام می‌شود باید در آزمایشگاه‌ها مورد تایید قرار گیرد تا خروجی لازم را داشته باشند.
رئیس سازمان دامپزشکی کشور ادامه داد: شرایط اعتباری سازمان دامپزشکی کشور با مسئولیت‌های آن هماهنگی ندارد که این امر به دلیل فوندانسیون‌ریزی بد در سالهای گذشته در حوزه دامپزشکی است.
وی تصریح کرد: هر زمان در حوزه امنیت غذایی و بهداشت وارد می‌شویم همه توقع دارند که تشخیص و اقدام به موقع انجام شود که برای تحقق این امر نیاز به آزمایشگاه‌های دامپزشکی و در عین حال تامین به موقع اعتبارت دارید.
رفیعی‌پور افزود: برای صادرات محصولات پروتئینی آزمایشگاه‌ها نقش پررنگی دارند و به واسطه این خدمات امکان صادرات می‌یابیم.
وی گفت: در حال افزایش با سازمان برنامه و بودجه هستیم که سطح اعتباری سازمان دامپزشکی کشور به حدی قابل قبول برسد که این امر باعث می‌شود کیفیت فعالیت‌ها و خدمات ما نیز افزایش یابد. /تسنیم


(شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶) ۱۲:۵۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها