جمعه / ۱۴ مهر ۱۳۹۶ / ۱۰:۰۲
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۷۳۳۶۱
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
یوسف خانی:

کاهش قیمت در بازار مرغ ادامه دارد/ مرغ 7100 تومان شد/ ثبات قیمت در بازار ماهی

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: کاهش قیمت مرغ در بازار به خاطر عرضه بیش از تقاضا با کاهش مواجه شده و این کاهش ادامه خواهد داشت.

مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی در خصوص قیمت مرغ در بازار پس از پشت سر گذاشتن تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: قیمت مرغ پس از تاسوعا تنها 100 تومان کاهش یافت و در حال حاضر با قیمت 7100 تومان در خرده فروشی ها معامله می‌شود.
وی افزود: هر کیلو مرغ زنده درب مرغ داری 4 هزار و 500تومان، درب کشتارگاه 6هزار و 300 تومان، در واحد های صنفی 6 هزار و 550 تومان و در خرده فروشی ها 7هزار و 100 تومان توزیع شده است.
یوسف خانی در رابطه با اقلام دیگر فروش مرغ خاطر نشان کرد: هر کیلو ران مرغ با کمر 6 هزار و 200 تومان، ران مرغ بدون کمر 7 هزار و 100 تومان، سینه با کتف هر کیلو 12 هزار و 500 تومان، سینه بدون کتف 13 هزار و 500 تومان و فیله مرغ 14 هزار و 500 تومان است.
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی با اذعان بر اینکه بازار ماهی سیر ثابتی را دراین چند ماه اخیر طی کرده است، تصریح کرد: قیمت ماهی در این چند ماه تغییری نداشته و ماهی های پر مصرفی مانند قزل آلا با همان قیمت 16 هزار و 500 تومان و ماهی سفید 22 هزار تومان خرید و فروش شده است.
یوسف خانی در پایان در واکنش به این خبر که قیمت ها رو به فزونی خواهد گذاشت، تاکید کرد: هیچ افزایش قیمتی دراین ماه نخواهیم داشت و امکان کاهش مجدد قیمت‌ها به خاطر افزونی عرضه نسبت به تقاضا پیش بینی شده است. /ایلنا



(جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶) ۱۰:۰۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها